مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

کارایی بالا و طراحی زیبا با کارت های گرافیک Colorful GeForce GTX 950

تاکنون Colorful، از همکاران تجاری انویدیا، نمونه‌هایی فوق العاده و قدرتمند از محصولات این کمپانی را روانه بازار کرده است، Colorful حالا با پردازنده گرافیکی GeForce GTX 950 دست به کار شده و دو کارت گرافیک جدید به نام Colorful 950-2GD5 و iGame 950-2GD5 Ymir-U را برای علاقمندان معرفی می‌کند.

هر دو این کارت‌ها به پردازنده گرافیکی از نسل دوم معماری Maxwell انویدیا مجهز هستند و با بهره وری بسیار بالا از انرژی، به ازای هر وات انرژی مصرفی، کارایی فوق العاده‌ای ارائه می‌کنند.کارت‌های این کمپانی همواره به دلیل زیبای و طراحی منحصربه فردشان، مورد توجه گیمر‌ها قرار گرفته‌اند. با کارت گرافیک GTX 950، خود را برای عناوین بازی مبتنی بر DirectX 12 تجهیز کنید.

image006559

iGame 950-2GD5 Ymir-U جدید‌ترین عضو از خانواده iGame کارت‌های گرافیک این کمپانی است و از جدید‌ترین فناوری‌های روز دنیا برای بهبود تجربه بصری گیمر‌ها بهره می‌برد. پردازنده گرافیکی GTX 950 انویدیا یک انتخاب بسیار ایده آل برای ارتقای کارت‌های نسل قبل و با هدف بهبود عملکرد بازی‌ها است. هر دو این کارت‌ها دارای 2 گیگابایت حافظه GDDR5 و تعداد 768 هسته CUDA می‌باشند و از فناوری‌های PhysX و DSR پشتیبانی می‌کنند.

کارت گرافیک iGame 950 2GD5 Ymir-U به راهکار منحصربفرد Colorful برای افزایش کارایی مجهز است و تنها با فشردن یک دکمه، بدون نیاز به دانش اورکلاکینگ، به صورت خودکار اورکلاک می‌شود. Colorful 950-2GD5 به راهکار خنک سازی اختصاصی این کمپانی با حرارت گیر آلومینیومی و دو فن با طراحی انحصاری تیغه‌های فن برای ایجاد گردش هوای بیشتر مجهز است.

منبع: شهرسخت افزار