مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

شرکت سازنده بازی Clash of Clans روزانه بیشتر از 100 میلیون بازی خور را به سمت خود جذب می‌کند

شاید بتوان شرکت سوپر سل را یکی از بزرگترین شرکت های بازی سازی موبایلی حال حاضر دنیا نامید. شرکتی که معروفترین بازی آن Clash of Clans روزانه بیش از 100 میلیون نفر را سرگرم خود می‌کند. امروز این شرکت اطلاعاتی را در مورد همه بازیهای خود و میزان درآمد آن به صورت روزانه از آنها منتشر کرده است که شاید برای شما هم جالب باشد. با ما همراه باشید.

همانطور که مقدمه این مطلب گفتیم شرکت Super Cell امروز اطلاعاتی را در مورد چهار بازی خود منتشر کرده است. بر اساس این اطلاعات بازی های Clash of Clans، Clash Royale، Hey Day و Boom Beach در طول یک روز در حدود 100 میلیون نفر را به سمت خود جذب می‌کنند که قسمت اعظم این افراد بازی محبوب اول را دنبال می‌کنند. در ویدئویی که در ادامه این مطلب می‌بینید سوپر سل هدف گذاری خود را بر این گذاشته که اعداد مد نظر آن به محدوده ای جدید برسد؛ عددی که معادل میانگین نوشیدن بطری های  نوشیدنی توسط شهروندان امریکایی در طول یک روز است. اما آمار جالب سوپر سل یک نکته ی جالب را دارد و آن هم این است که بازی های این شکت در همه کشورهای دنیا بازی می‌شوند و این بازی در همه کشورها طرفدار دارد.

همچنین دز این ویدئو به یک موضوع دیگر هم اشاره می‌شود و ن حذف 14 بازی دیگر از برنامه های شرکت سوپر سل است تا این شرکت تمرکز خود را بر این 4 بازی بگذارد و آن ها را رشد و ترقی دهد. البته این که کدام بازی از این 4 عنوان طرفدار بیشتری دارد و افراد بیشتری را به سمت خود جلب می‌کند بیان نشده است ولی مطمئناً باید نام Clash of Clans را به عنوان محبوب ترین بازی سوپر سل بنامیم.

در سال 2014 شرکت سوپر سل توانست به درآمد روزانه 650 هزار دلار برسد که با سیر صعودی که از این شرکت دیده شده مطمئناً این عدد بالاتر هم خواهد رفت. همچنین با افزودن محتوای ققابل دانلود غیر رایگان شرکت، راه های افزایش درآمد خود را هر چه بیشتر گسترش داده است و توانسته سود بسیار خوبی را نیز از این راه به جیب بزند.

بازی Clash of Clans که یکی از محبوبترین بازی های استراتژیک در کشور ما هم محسوب می‌شود بازی است که در آن شما باید از دهکده ی خود محافظت کنید و با جنگ ها و شبیخون هایی که به مزارعتان زده می‌شود به مقابله بپردازید و احیاناً خود شما نیز با تصاحب اموال مزارع دیگر بر دارائی های خود بیفزایید. این بازی برای اولین بار در سال 2012 و برای پلتفرم iOS معرفی شد و بعد از آن نیز برای کاربران اندرویدی نیز عرضه شد.

در این میان بازی Clash Royale که به تازگی از سوپر سل معرفی شده است و انتظار می‌رود تا با توجه به ویژگی های جذابش، افراد بسیار زیاید را به سمت خود جذب کند.

منبع: شهرسخت افزار