مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

گوگل موسس وب سایت «4chan» را به استخدام خود درآورد

امروز خبر می رسد که گوگل، «کریستوفر پول» (Christopher Poole)، موسس 4chan را استخدام کرده است. آقای پول این موضوع را در بلاگ خود نیز منتشر کرده و خبر داده که از هوش، درایت و اشتیاق کارمندان سابق و کنونی گوگل به وجد آمده و به همین دلیل، تصمیم گرفته فصل بعدی زندگی خود را در شرکت یاد شده ورق بزند.

وی همچنین این خبر را در توییتر خود اعلام نموده و از تجربه هایش در شکل دهی جوامع آنلاین گفته. بر همین اساس، گمانه زنی می شود که کار او رابطه مستقیمی با بهبود شرایط شبکه اجتماعی گوگل پلاس خواهد داشت.

در این میان پایه گذار گوگل پلاس در شرکت ساکن مانتین ویو به نام «Bradley Horowitz» نیز حضور کریستوفر پول به گوگل را در توییتر تبریک گفته که همین امر، خبر از محل کار دقیق او در گوگل می دهد.

می توان اظهار کرد که گوگل، هیچگاه نتوانست به شیوه ای درست هویت شبکه های اجتماعی را درک کند و گوگل پلاس تا کنون یک شکست کامل برای اهالی مانتین ویو بوده. در این بین شاید حضور موسس وب سایت 4chan و تجربیات او در زمینه به اشتراک گذاری تصاویر، بتواند شرایط را تا حدی تغییر دهد.

کریس پول، در ۱۵ سالگی و در سال ۲۰۰۳، وب سایت 4chan را تاسیس کرد؛ وب سایتی که کاربران می توانستند به صورت مخفی، تصاویر (معمولا طنز آمیز) مختلفی در آن به اشتراک بگذارند. در روزهای اوج، این وب سایت به شکل ماهانه به ۲۰ میلیون کاربر فعال هم رسید ولی در نهایت آقای پول، مدتی پیش از راس آن کنار رفت و در سپتامبر گذشته، پایگاه اینترنتی یاد شده را به فروش رساند.

بعید به نظر می رسد که گوگل بخواهد بر تن کریس پول، کت و شلوار و کروات بپوشاند اما در هر صورت او اکنون در گوگل شغلی بسیار رسمی تر از عنوان قبلی خود خواهد داشت.

منبع: دیجیاتو