مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

زمان عرضه آپدیت اندروید 6 برای گوشی های سامسونگ

کمپانی سامسونگ با داشتن چندین رده تلفن هوشمند در سری های مختلف و در نتیجه کاربران متعدد در قسمت های مختلف جهان، یکی از دشوار ترین کارها برای عرضه بروزرسانی های نرم افزاری به استفاده کنندگان از تلفن های همراه خود را در پیش دارد. این شرکت اخیرا دو مدل گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج را به آخرین نسخه از اندروید بروزرسانی کرد و به علاوه نسخه ای بهبود یافته از رابط کاربری TouchWiz خود را نیز در دسترس کاربران قرار داد. اما تا به حال خبری از این بروزرسانی برای سایر گوشی های سامسونگ مشخص نشده بود. حالا در تصویری، برنامه زمان بندی اندروید مارشمالو برای سایر تلفن های هوشمند این شرکت نیز مشخص شده است.

تصویر منتشر شده از سوی وب سایت PhoneArena است و این وب سایت ادعا می کند که آن را از طریق شخصی قابل اطمینان به دست آورده است. بر اساس این برنامه زمانی مشخص شده است که تمام تلفن های هوشمند سامسونگ که در سال گذشته تولید شده اند تا پایان ماه مارس (ماه جاری میلادی) آپدیت های اندروید 6 را دریافت خواهند کرد. همچنین از نکات قابل ذکر، تصمیم این شرکت به ارائه آپدیت ها برای مدلی از سال 2014 یعنی Galaxy Alpha است که البته در اواخر بهار این بروزرسانی را دریافت خواهد کرد و با این حال باعث خوشحالی صاحبان این دستگاه نسبتا قدیمی خواهد شد.

Samsung Galaxy Note 5 – مارس 2016

Samsung Galaxy S6 Edge+ – مارس 2016

Samsung Galaxy S6 – مارس 2016

Samsung Galaxy S6 Edge – مارس 2016

Samsung Galaxy Note 4 – آوریل 2016

Samsung Galaxy Note Edge – آوریل 2016

Samsung Galaxy S5 – می 2016

Samsung Galaxy Tab S2 8″ – می 2016

Samsung Galaxy Tab S2 9.7″ – می 2016

Samsung Galaxy Alpha – ژوئن 2016

همچنین Galaxy A7 مدل 2016 هم در لیست دریافت اندروید 6 قرار دارد که البته به احتمال زیاد خریداران این گوشی باید منتظر رسیدن فایل ها در تابستان آینده باشند.

منبع: سخت افزارمگ