مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

معرفی رسمی بوگاتی شیرون، جانشین خلف ویرون

بوگاتی شیرون، جایگزینی برای بوگاتی ویرون که این اواخر رسانه‌های خودرویی مانورهای زیادی بر روی آن می‌دهند و اخبار جاسوسی و تصاویر جاسوسی از آن هم به مراتب بیشتر شده است، در آخر به طور رسمی از سوی شرکت خودروسازی بوگاتی معرفی شد تا به شایعات پایان داده و مخاطبانش را بهتر با این هیولای جایگزین شده با هیولای سابق دنیای خودرو آشنا کند.
بوگاتی “شیرون (Chiron)” که در مقاطعی آن را بوگاتی “چیرون” هم می‌نامند، همانطور که گفتیم جایگزینی برای خودروی با تجربه این کمپانی یعنی بوگاتی ویرون خواهد بود که حالا با ظاهری تکامل یافته و پیشرانه ای قدرتمندتر از قبل، وارد گود رقابت با رقیبان دیرینه خود خواهد شد.

این اتومبیل در مقایسه با بوگاتی ویرون در سایزبندی بدنه، حدود 82 میلی متر طولانی‌تر، 40 میلی متر عریض‌تر و 53 میلی متر هم بلند‌تر از ویرون است که موجب افزایش 155 کیلوگرمی وزن آن نسبت به ویرون هم شده و حالا به عددی 1995 کیلوگرمی دست یافته است. در فضای داخل کابین هم شرکت سازنده ادعای ارتفاع سقفی 12 میلی متری را کرده که از افزایش 53 میلی متری ارتفاع کلی خودرو بدست آمده است.
در زیر کاپوت این خودرو هیولایی 16 سیلندر قدرتمند‌تر با حجم 8 لیتری مجهز به چهار توربوشارژر قرار گرفته که با قدرت 1479 اسب بخاری و گشتاور 1600 نیوتن متری خود، می‌تواند شتابی صفر تا صد کمتر از 2.5 ثانیه و حداکثر سرعتی بیش از 420 کیلومتر بر ساعت را به کمک جعبه دنده‌ای دو کلاچه اتوماتیک دو محوری به ثبت رساند.

منبع: خودروبانک