سازندگان Doom میگویند که این بازی قرار است بر روی کنسولها با گرافیکی عالی، آنهم با رزولوشن 1080p و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه، اجرا شود.
دستاندرکاران بازی Doom از بابت کیفیت گرافیکی آن مطمئن به نظر میرسند. البته با توجه به نمایشهایی که این بازی تا امروز داشته، به نظر نمیرسد که اطمینان آنها در این مورد نابهجا باشد. اکنون یکی از اعضای استودیو اید سافتور (id Software)، سازندهی Doom، لب به تعریف و تمجید از گرافیک این اثر گشوده و از هدف تیماش در این زمینه صحبت کرده است.
بیلی خان، سرپرست برنامهنویسان بازی Doom، بهتازگی پستی را با این مضمون در وبسایت بتسدا، ناشر اثر، قرار داده است:
ما میخواهیم بازیکنان را به شگفتی واداریم که چگونه Doom و [سایر] بازیهایی که با موتور بازیسازی idTech 6 تهیه میشوند، میتوانند در نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه و رزولوشن 1080p، بر روی تمام پلتفرمها تا این اندازه از لحاظ دیداری خیرهکننده باشند؛ درحالیکه بازیهای دیگر نمیتوانند حتی در نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه به چنین جلوهای دست پیدا کنند. هدف ما [تبدیل شدن Doom] به خوشسیماترین بازی در رزولوشن 1080p و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه است.
بازی Doom قرار است در ۱۳ مه ۲۰۱۶ (۲۴ اردیبهشتماه ۹۵) برای سیستمعامل ویندوز و کنسولهای پلیاستیشن 4 و ایکسباکس وان منتشر شود. ما در زومجی طی مقالاتی خونین نگاهی جامع به Doom انداختهایم که میتواند مورد توجه طرفداران بازی قرار بگیرد. در آن سو، اخیراً با دیدی منتقدانه گوشهچشمی هم به طرح روی جلد این اثر داشتیم و در این مورد، حسابی از خجالت طراحان آن درآمدیم!
منبع: زومجی
مطالب مرتبط
نینتندو کنسول قدیمیاش را با یک عالمه بازی جدید زنده کرد
شرکت نینتندو در ارزش بازار از سونی پیشی گرفت
بازسازی Modern Warfare هفتهی آینده برای پلیاستیشن ۴ عرضه میشود