مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

معرفی نیسان ماکسیما در نسخه نیم شب!

The 2016 Nissan Maxima SR Midnight Edition has a collection of aggressive new appearance features offered only on the sporty Maxima SR model. ItÕs available in five color combination Ð Super Black, Pearl White, Brilliant Silver, Coulis Red or Deep Blue Pearl Ð with Charcoal leather-appointed interior.

نیسان در آخرین اطلاعیه خود به معرفی نسخه‌ای ویژه از نیسان ماکسیمای نسل جدید پرداخت، خودرویی شب گرد که نام میدنایت (Midnight) برای آن انتخاب شده است.
براساس جزییات منتشر شده در خصوص این خودرو، گفته شده که جدیدا برای نیسان ماکسیما یک اسپویلر مشکی رنگ، دیفیوزری مشکی رنگ در زیر سپر عقب، چرم‌های ذغالی رنگ برای ادوات داخلی و همچنین رینگ‌هایی 19 اینچی آلیاژی جدید در نظر گرفته شده که در پنج رنگ بدنه نقره‌ای رنگ درخشان، قرمز کولیس(!)، آبی عمیق، سفید مرواریدی و مشکی متالیک عرضه خواهد شد.
از لحاظ امکاناتی هم گفته شده که جدیدا به گرم کن‌های صندلی، صندلی‌های جلو مجهز به تهویه و روکش شده با چرم، روکش‌های چرمی آلکانتارا به دور فرمان، پدال‌های آلومینیومی، چراغ‌های جلو LED، سیستم تعلیقی اسپرت و کمک فنرهای مخصوص و ویژه مجهز شده است.
قدرت خودرو از یک موتور 3.5 لیتری V6 با قدرتی 300 اسب بخاری و گشتاوری 354 نیوتن متری گرفته می‌شود که به جعبه دنده‌ای اتوماتیک Xtronic متصل شده است.
در آخر هم نیسان اعلام کرد که بسته “میدنایت” را به قیمتی یک هزار و 195 دلاری و قیمتی 2 هزار و 195 دلاری با تجهیزات اضافی بر روی نسخه استاندارد نیسان ماکسیما ارائه خواهد کرد و اگر هم این بسته را به همراه خود خودرو می‌خواهید، می‌بایست هزینه‌ای 38 هزار و 965 دلاری را پس انداز کنید.

منبع: خودروبانک