مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

آیا مایکروسافت در MWC 2016 شگفتی ساز می شود؟

معمولا Evan Blass، معروف به Evleaks در مورد چیزی صحبت کند، تقریبا باید آن را باور کنیم. وی متخصص لو دادن اطلاعات درجه یک است و اخیرا در اکانت توییتر خود خبر از شگفتی ساز شدن مایکروسافت داده است.

وی امروز در توییتر خود نوشت: «اطلاعاتی دارم که قرار است وفاداران به ویندوز را شگفت زده کند.» و همین. نه بیشتر و نه کمتر، ایوان بلاس هیچ اطلاعات دیگری با ما به اشتراک نگذاشت اما احتمالا طی روزهای آتی، به صورت رسمی از سوی مایکروسافت، اطلاعات بیشتری خواهیم شنید.

هر چه که هست، احتمالا باید به وی اعتماد کنیم و منتظر اعلام رسمی اهالی ردموند باشیم. اما چه زمانی بهتر از کنگره جهانی موبایل 2016 در بارسلون که کمتر از 2 هفته دیگر قرار است آغاز شود. با توجه به حضور این شرکت در بارسلون، هیچ بعید نیست شاهد رونمایی از خبری شگفت انگیز در رابطه با ویندوز طی MWC 2016 باشیم.

بعید به نظر می رسد مایکروسافت قصد نمایش تلفن همراه جدیدی طی این رویداد داشته باشد و از توییت ایوان بلاس چنین به نظر می رسد که شاهد اتفاق مهم تری هستیم. مثل یک تغییر بزرگ در ویندوز 10. شاید هم اخبار سرفس فون حقیقت داشته باشند. کسی چه می داند. هر چیزی امکان پذیر است و از حالا به بعد، صرفا باید منتظر ماند.

منبع: دیجیاتو