مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

گوشی پرچم‌دار اچ‌تی‌سی وان ام 10 (HTC One M10) به یک نمایشگر 5.2 اینچی مجهز خواهد شد

پرچم‌‌دار آینده اچ‌تی‌سی، به‌احتمال زیاد وان ام 10 (One M10) که پیش‌تر شایعات از عرضه آن با اسم‌رمز Perfume حکایت داشته‌اند؛ مدت‌هاست که با حداقل شایعه، به روند نهایی‌سازی خود نزدیک می‌شود. پیش‌تر در تصویری که از این گوشی انتشار یافت، یک زبان‌طراحی کاملاً تازه برای این پرچم‌دار مشاهده شد. به‌نظر می‌رسد پرچم‌دار آینده اچ‌تی‌سی بدون بلندگوهای استریو، آرم بزرگ اچ‌تی‌سی در جلوی این گوشی و یک حسگر اثرانگشت در دکمه Home ارایه خواهد شد. تاکنون، تصور می‌شد که اچ‌تی‌سی Perfume از یک نمایشگر 5.1 اینچی بهره می‌برد؛ یک افزایش بسیار کم نسبت به نمایشگر به‌کارگرفته شده 5 اینچی در اچ‌تی‌سی وان ام 9. شایعه‌ای جدید نیز ادعا می‌کند که این گوشی به یک نمایشگر بزرگ‌تر 5.2 اینچی مجهز شده است. برای جزئیات بیشتر ترنجی را همراهی کنید.

با این‌حال، احتمالاً بقیه شایعات هم‌چنان بدون تغییر باقی مانده‌اند؛ شایعات هم‌چنان، مدعی هستند که اچ‌تی‌سی وان ام 10 از یک نمایشگر با رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل یا QHD  بهره خواهد برد و یک تراشه اسنپدراگون 820 کوالکام، این مدل را قدرت می‌بخشد.

از نظر نرم‌افزاری، گفته می‌شود که اچ‌تی‌سی وان ام 10 با رابط‌کاربری اختصاصی سنس 7 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 6.0.1 (اندروید مارشمالو) ارایه خواهد شد؛ به‌روزرسانی سنس 8، مدتی پس از عرضه منتشر می‌شود. همان‌طور که در ابتدا گفته شد، پرچم‌دار جدید اچ‌تی‌سی از یک نمایشگر 5.2 اینچی بنابر اظهارنظر جدید یک شایعه‌پرداز استفاده خواهد کرد. این شایعه‌پرداز، مدعی است:

اچ‌تی‌سی Perfume  از یک نمایشگر 5.2 اینچی WQHD به‌جای 5.1 اینچی،

استفاده خواهد کرد.

زمان عرضه پرچم‌دار جدید اچ‌تی‌سی، بسیار نزدیک است اما تاکنون، هیچ زمان رسمی برای ارایه اچ‌تی‌سی وان ام 10 ارایه نشده است.

منبع: ترنجی