مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

ال‌ جی معرفی جی 5 در روز ۲ اسفند را تایید کرد

پس از آن که سامسونگ معرفی گلکسی جدید خود در روز ۲ اسفند ماه را تایید کرد حالا نوبت به ال‌جی رسیده تا تایید کند که گوشی جی ۵ را همزمان با گلکسی اس ۷ و در روز ۲ اسفند ماه معرفی خواهد کرد.

ال‌جی در روزهای گذشته نیز با ارسال دعوتنامه‌ برای کنفرانس روز ۲ اسفند، تایید کرده بود که گوشی جدید را در آن روز معرفی خواهد کرد.

ال‌جی در گذشته بیان کرده بود که در سال ۲۰۱۶ دو پرچمدار جدید معرفی خواهد کرد و حالا این شرکت کره‌ای با انتشار پوستری جدید، معرفی جی ۵ را در ۲ اسفند ماه تایید کرده است.

1e72f3c1-99c6-4df2-8c9c-04f16d152b95

در حالی که پرچمداران گذشته‌ی ال‌جی با وجود متفاوت بودن عملکردی در حد پرچمداران کنونی نداشتند اما این بار به نظر می‌رسد ال‌جی به صورت مستقیم بازار گوشی‌های پرچمدار را نشانه رفته و می‌خواهد با گلکسی اس ۷ سامسونگ که آن هم روز ۲ اسفند ماه معرفی خواهد شد، رقابت کند.

بنابر شایعات، جی ۵ ال‌جی دارای بدنه‌ای تمام فلزی، صفحه نمایش ۵.۵ یا ۵.۶ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسلی با حاشیه‌های بسیار کم، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ و ۳ یا ۴ گیگابایت رم خواهد بود.

از سایر مشخصات پرچمدار جدید شرکت کره‌ای می‌توان به دوربین دوگانه در پشت گوشی، دکمه‌های تنظیم حجم صدا در فریم کناری و حسگر اثر انگشت در پشت گوشی اشاره کرد.

مانند همیشه ما نیز نمایشگاه MWC 2016 را به طور کامل پوشش خواهیم داد تا در روز معرفی پرچمدار جدید ال‌جی بیشتر در مورد امکانات جدید آن بدانیم.

منبع: زومیت