مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

وان پلاس 5T احتمالاً به اسنپدراگون 836 مجهز نخواهد بود

چند روز پیش شما را در جریان رونمایی رسمی از وان پلاس 5 قرار دادیم. این گوشی که از پردازنده اسنپدراگون 835 کوالکام برخوردار است، قدرتمندترین و توانمندترین محصولی است که وان پلاس تا کنون معرفی کرده است. انتظار می رود پس از این اسمارت فون، شاهد معرفی وان پلاس 5T باشیم. آخرین گزارش ها از کشور چین به این مورد اشاره می کند که بر خلاف انتظارات، وان پلاس 5T احتمالا از پردازنده اسنپدراگون 836 برخوردار نخواهد بود.
کمپانی وان پلاس در ماه نوامبر سال گذشته از وان پلاس 3T رونمایی کرد که پس از رونمایی از وان پلاس 3 در ماه ژوئن انجام شد. وان پلاس 3T با برخورداری از پردازنده اسنپدراگون 821 نسبت به وان پلاس 3 که از اسنپدراگون 820 برخوردار بود کمی قدرتمندتر ظاهر شد.

در حالیکه وان پلاس هنوز هیچ واکنشی به شایعات اخیر نشان نداده، اما گفته می شود که وان پلاس 5T نیز در ماه نوامبر سال جاری معرفی خواهد شد. بر اساس گزارش های جدید، وان پلاس ممکن است در این محصول هم به جای اسنپدراگون 836 همچنان از اسنپدراگون 835 استفاده کند تا بتواند هزینه ها را پایین نگه دارد.
البته وان پلاس باید برای توجیه تولید این نسخه جدید، تغییراتی را نسبت به مدت اورجینال در آن اعمال کند، که هنوز از این تغییرات اطلاعاتی در دست نیست.

منبع: تک شات