مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

الکسا اکنون می‌تواند پیام‌های یادآوری تنظیم کند

دستیار صوتی هوشمند الکسای آمازون می‌تواند فعالیت‌های مختلف انجام دهد برای مثال پیتزا سفارش دهد، از اوبر تاکسی بگیرد و کاربران را از آب و هوا و اخبار محلی با خبر کند. ایکنون به نظر می‌رسد که آمازون قصد دارد الکسا را با قابلیت‌های جدیدی بروزرسانی کند تا کاربران بتوانند بسیار بیشتر از گذشته از این دستیار استفاده کنند. بروزرسانی جدید الکسا به کاربران امکان می دهد که برای تنظیم پیام‌های هشدار و یادآوری نیز این سرویس استفاده کنند.

تا به امروز الکسا قادر نبود که به صورت شخصی برای کاربران ریمایندر تنظیم کند البته الکسا می‌تواند به Outlook و تقویم گوگل متصل شود اما برای این کار کاربر ابتدا باید این سرویس ها را دانلود کرده و از آنها استفاده کند اما این بروزرسانی همه چیز را تغییر خواهد داد. به این ترتیب آن دسته از کاربرانی که در Outlook یا تقویم گوگل عضو نیستند نیز می‌توانند با استفاده از الکسا برای خود پیام یادآوری تنظیم کنند.

برای تنظیم یک پیام یادآوری تنها کافی است که کاربران به الکسا بگویند که انجام کار خاصی را در زمانی مشخص به آنها یادآوری کند. البته الکسا هنوز ساعت‌های قبل از ظهر و بعد از ظهر را از یکدیگر تفکیک کند و به این ترتیب کاربر باید به صورت دقیق مشخص کند که منظورش از ساعت 11 قبل از ظهر است یا بعد از ظهر.

کاربران هم چنین می‌توانند به منظور تفکیک ریمایندرهای مختلف برای آنها اسم انتخاب کنند. این قابلیت‌های جدید در حال حاضر در ایالات متحده عرضه شده‌اند و به زودی در اختیار کاربران در آلمان و بریتانیا نیز قرار خواهند گرفت.

منبع: تک شات