مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

به زودی گوشی جدید نوبیا با دوربین دوگانه و چهار فلش LED به بازار می‌آید

ساعاتی پیش، تصویر مربوط به یکی دیگر از گوشی های شرکت نوبیا که از سیستم دوربین دوگانه بهره می برد، در شبکه اجتماعی ویبو چین رویت شد. محصولی که علی رغم واضح نبودن تصویر فاش شده، می توان گفت که شباهت زیادی به گوشی نوبیا زد 17 مینی و میزو ای 2 دارد، اما با این تفاوت که از چهار فلش LED بهره می برد.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، این چهار فلش دوآل LED و دوآل تون در قسمت پشتی گوشی و در بالای نوار آنتن جای گرفته اند و به نظر می رسد که نوبیا قصد دارد تا محصول جدید خود را با الهام از طراحی گوشی E2 شرکت میزو که در ماه آوریل رونمایی شد، معرفی کند.

تنها تفاوت میان این دو مدل در این است که چهار فلش LED گوشی میزو در سمت راست دوربین جای گرفته اند و این در حالیست که این قابلیت در گوشی نوبیا در سمت چپ دوربین تعبیه شده اند.

هنوز اطلاعات دقیقی در خصوص زمان رونمایی از این گوشی توسط این شرکت چینی به بیرون درز نکرده و مشخصات احتمالی این محصول نیز سر به مهر باقی مانده است. با این حال، از تصویر زیر نمی توان به اطلاعات چندانی پی برد، اما به نظر می رسد که خبری از بکارگیری سنسور اثر انگشت در قسمت پشتی این گوشی نیست.

گفته می شود که این سنسور برخلاف مدل جدید این شرکت یعنی نوبیا زد 17 مینی، در دکمه هوم تعبیه خواهد شد. همچنین، جنس بدنه این محصول نیز از فلز طراحی شده و لبه های آن نیز به صورت دایره ای طراحی شده است.

منبع: تک شات