مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

آیا گوشی HTC U 11 فاقد ورودی هدفون خواهد بود؟

اگر گمان می کردید که ورودی هدفون همانند سابق، جایگاه خود را در دنیای تکنولوژی و به طور خاص، گوشی های هوشمند دارد باید به عرض برسانیم که به نظر چیزی تا حذف این قابلیت از محصولات هوشمند نمانده است. به عبارتی دیگر، هم اکنون برخی از شرکت ها همانند اپل، گوشی های جدید خود را فاقد این پورت روانه بازار کرده اند و حال آخرین شنیده از تصمیم احتمالی اچ تی سی در این رابطه خبر می دهند.

همانطور که در خبرها داشتیم این شرکت تایوانی تا چند روز دیگر از جدیدترین پرچمدار خود موسوم به HTC U 11 رونمایی خواهد کرد. محصولی که از مشخصات فنی قدرتمندی بهره می برد و می تواند رقیبی جدی برای نمونه های مشابه موجود در بازار باشد.

در همین رابطه، اخیراً یکی از منابع افشاگر اطلاعات به نام LlabTooFeR@ در توییتی ادعا کرد که اچ تی سی یو 11 فاقد جک هدفون خواهد بود و در عوض از یک آداپتور برای برقراری ارتباط استفاده خواهد شد.

گفته می شود که این گوشی به درگاه یو اس بی نوع سی برای شارژ سریع و استفاده از قابلیت های صوتی مجهز خواهد بود و به طوری که آداپتوری مخصوص یو اس بی نوع سی را به ورودی 3.5 میلیمتری تبدیل خواهد کرد و بدین ترتیب، کاربران می توانند از هدفون برای گوش دادن به موزیک استفاده کنند.

همچنین به همراه این گوشی، هدفون های ویژه ای عرضه می شود که از کانکشن یو اس بی نوع سی بهره می برند؛ یعنی همانند آن چه که در گوشی های اچ تی سی یو اولترا مشاهده شد.

البته هنوز بحث هایی نیز در این زمینه وجود دارد مبنی بر این که استفاده از یو اس بی نوع سی یا لایتنینگ، علی رغم ارائه کیفیت صدای به مراتب بهتر در مقایسه با جک 3.5 میلیمتری هدفون، چندان در میان کاربران و بازار شناخته شده و مرسوم نیستند و اغلب کاربران، استفاده از هدفون به روش قدیمی را ترجیح می دهند.

منبع: تک شات