مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

اپلیکیشن جدید سامسونگ به افزایش ایمنی به هنگام رانندگی کمک می کند

سامسونگ ایده جدیدی را برای کمک به افزایش ایمنی به هنگام رانندگی پیاده سازی کرده و بر همین اساس، این شرکت به تازگی اپلیکیشنی با نام In-Traffic Reply را معرفی کرده است. رانندگان با استفاده از این اپ می توانند بی آنکه حواس شان از جاده منحرف شود، به پیام های دریافتی خود پاسخ دهند.
این اپ موبایل توسط بخش اروپایی سامسونگ مستقر در هلند طراحی شده و قادر است تشخیص دهد راننده چه زمانی در خودرو است و با یک پاسخ استاندارد به پیام ها پاسخ می دهد. متن این پاسخ عبارت است از “در حال حاضر رانندگی می کنم و نمی توانم پاسخ بدهم”. البته امکان تغییر این پاسخ به هر چیزی که مایل هستید را دارید.
این اپ همچنان مراحل آزمایشی را پشت سر می گذارد، اما اگر مایل باشید می توانید آن را از گوگل پلی استور دانلود کنید. عرضه رسمی این اپ از ماه آینده آغاز می شود. البته سامسونگ در نظر دارد در مرحله نخست، این اپ را فقط در اختیار کاربران هلندی قرار دهد و در صورت موفقیت آمیز بودن عملکرد آن، سایر کاربران را نیز از آن بهره مند سازد.
سامسونگ گفته یک سوم رانندگان هلندی به استفاده از گوشی به هنگام رانندگی اعتراف کرده اند و گفته اند به محض اینکه پیام یا تماسی دریافت می کنند، احساس می کنند باید هرچه زودتر به آن پاسخ دهند.
گوگل نیز با ارائه سرویس اندروید Auto هدف مشابهی را دنبال می کند و در نظر دارد از میزان تصادفات ناشی از استفاده از گوشی های هوشمند به هنگام رانندگی بکاهد.

منبع: تک شات