مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

نتفلیکس امیدوار است تا پایان هفته آمار مشترکانش به صد میلیون برسد

نتفلیکس مدتهاست که خدمات خود را به کاربران ارایه می دهد، خدماتی که در طول زمان دستخوش تحولات عظیمی شده اند، تا جایی که در حال حاضر نتفلیکیس سریال های تلویزیونی و فیلم نیز تولید می کند. این روند به افزایش قابل توجه تعداد مشترکان این سرویس تماشای آنلاین فیلم منجر شده است، اما نتفلیکس انتظار دارد که آخر هفته جاری به نقطه عطف بسیار مهمی دست یابد. در ادامه با تک شات همراه باشید.
نتفلیکس در نامه ای خطاب به سهامداران اظهار کرده که تا پایان این هفته تعداد مشترکین نتفلیکس به صد میلیون خواهد رسید. در این نامه آمده است که:

انتظار داریم این آخر هفته از مرز صد میلیون مشترک عبور کنیم که سرآغازی نویدبخش است.
مدیرعامل نتفلیکس، رید هستینگز، همچنین خاطر نشان کرده است که تعداد مشترکین نتفلیکس در مقایسه با یوتیوب و فیسبوک که میلیاردها کاربر دارند بسیار ناچیز به شمار می آید.
وی گفته است:

آمار تماشای محتوای ما بسیار زیاد است و بطور مداوم نیز رو به رشد است، اما بهیچوجه با یوتیوب برابری نمی کند. ما قطعا به یوتیوب غبطه می خوریم.

رشد مشاهده ی محتوای نتفلیکس احتمالا از تصمیم عرضه جهانی خدمات نتفلیکس از ژانویه 2016 منشا می گیرد. این تصمیم گیری باعث شد نتفلیکس به 130 کشور دیگر نیز راه یابد.
از طرفی ارایه سریال های تلویزیونی پرطرفداری مانند برنامه های مارول، Orange is the new Black، House of Cards، Stranger Things و مانند آن نیز افزایش تعداد مشترکین را به همراه داشته است.

منبع: تک شات