مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

One X10موجودی اولیه مدل 128 گیگابایتی گلکسی اس 8 پلاس در کره جنوبی به طور کامل به فروش رفت

موجودی اولیه‌ی مدل ۱۲۸ گیگابایتی گلکسی اس ۸ پلاس در کشور کره‌ی جنوبی فقط در ۵ روز به طور کامل به پیش‌فروش شد. با وجود اینکه فقط پنج روز از شروع پیش‌فروش پرچمداران جدید سامسونگ در کره‌ی جنوبی می‌گذرد، موجودی مدل ۱۲۸ گیگابایتی گلکسی اس ۸ پلاس در این کشور به طور کامل به‌فروش رفته است.

این غول فناوری کره‌ای تعداد ۱۲۵ هزار واحد گلکسی اس ۸ پلاس را برای پیش‌فروش در کره‌ی جنوبی آماده کرده است. باید اشاره کنیم که این مدل فقط در رنگ جت‌بلک و با رم ۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد و این در حالی است که مدل معمولی گوشی گلکسی اس ۸ از ۴ گیگابایت رم بهره می‌برد. حال موجودی اولیه‌ی گوشی یاد شده به طور کامل توسط علاقمندان خریداری شده و بنا به اعلام سامسونگ افرادی که به‌تازگی این محصول را پیش‌خرید کنند، اواخر ماه می گلکسی اس ۸ خود را دریافت خواهند کرد.

ابن کمپانی همچنین گفته که تا کنون در مجموع ۶۲۰ هزار گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس در کره‌ی جنوبی فروخته است.

بدین ترتیب با فروش ۵۵۰ هزار گوشی گلکسی اس ۸ در آخر هفته، رکورد پیش‌فروش این شرکت شکسته شده است.

سامسونگ در دو کشور کره‌ی جنوبی و چین گلکسی اس ۸ پلاس را با ۶ گیگابایت رم عرضه می‌کند و افرادی که این مدل را پیش‌خرید کرده‌اند یک داک سامسونگ دکس نیز به صورت رایگان دریافت خواهند کرد. همانطور که احتمالا می‌دانید با قرار دادن گلکسی اس ۸ یا گلکسی اس ۸ پلاس بر روی این داک و متصل کردن یک مانیتور و ماوس و کیبورد می‌توان از حالت دسکتاپ پرچمداران جدید سامسونگ استفاده کرد.

سامسونگ مزایای مختلفی برای مشتریانی که گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس را پیش‌خرید کرده‌اند در نظر گرفته است. به عنوان مثال ابن دسته ار خریداران علاوه بر گوشی مورد نطر خود از یک بلندگوی بلوتوثی و یک سال گارانتی رایگان تعمیرات نیز بهره‌مند خواهند شد. علاوه بر این افرادی که پرچمداران جدید سامسونگ را پیش‌خرید کرده‌اند، پیش از عرضه‌ی عمومی این دو محصول به بازار و از تاریخ ۱۸ آوریل گوشی خود را تحویل خواهند گرفت.

تحلیل‌گران پیش‌بینی کرده‌اند که فروش گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس باعث خواهد شد تا سامسونگ از نظر کسب سود در سه ماهه‌ی دوم سال جاری به یک رکورد جدید دست یابد.

منبع: زومیت