مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

آپدیت اندروید 7 برای نسخه دو سیم‌کارت گلکسی نوت 5 سامسونگ منتشر شد

ماه گذشته خبر آغاز عرضه آپدیت اندروید 7 نوقا برای نسخه تک سیم‌کارت گوشی هوشمند گلکسی نوت 5 منتشر شد و حالا سامسونگ مطابق معمول این آپدیت را برای نسخه محبوب دوسیمکارت گلکسی نوت 5 نیز عرضه کرده است.

با توجه به حواشی آتشین به وجود آمده برای گلکسی نوت 7 سامسونگ این روزها گلکسی نوت 5 شایدمحبوب‌ترین کهنه پرچمدار بازار تلفن همراه به حساب آورد. صرف نظر از اینکه نسخه دو سیم کارت این گوشیهوشمند محبوب‌تر از نسخه تک‌سیم‌کارت آن به حساب می‌آید و حالا عرضه آپدیت اندروید 7 نوقا برای این نسخه، آن را محبوب‌تر نیز خواهد کرد.

این آپدیت فعلاً برای گوشی‌های هوشمند گلکسی نوت 5 با مدل نامبر SM-N9208 و با بیلدنامبر N9208XXU3CQC6عرضه شده و علاوه بر اندروید 7 نوقا حاوی بسته امنیتی سامسونگ برای ماه مارس نیز است.

اگر گلکسی نوت 5 دوسیمکارت دارید و هنوز این آپدیت را دریافت نکردید، طبیعی است که برای عرضه جهانی ودریافت این آپدیت مدتی باید منتظر بمانید و البته پیش از آن تنظیمات بخش دریافت آپدیت در بخش تنظیماتگوشی را چک کنید اما بالاخره اعلان یا همان ناتیفیکیشن دریافت این آپدیت همین روزها به سراغ گوشی هوشمند شما نیز خواهد آمد.

منبع: فارنت