مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

ارزش اپل در فصل اول ۲۰۱۷، ۱۴۴ میلیارد دلار افزایش یافت

با ورود به سه‌ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۷، محاسبات نشان از این دارند که ارزش بازار اپل در طول فصل اول سال جاری میلادی بیش از ۱۴۴.۸ میلیارد دلار افزایش یافته است.

۳۱ ژانویه ۲۰۱۷، ساعاتی پیش از انتشار گزارش مالی اپل برای پاییز ۲۰۱۶، ارزش هر سهم از این کمپانی به قیمت ۱۲۱.۳۵ دلار معامله می‌شد. گزارش مالی اپل پس از تعطیلی تالارهای بورس منتشر شد. ساعاتی پس از انتشار گزارش مالی اپل و آغاز به کار تالارهای بورس، ارزش هر سهم این کمپانی با افزایش ۶.۱ درصدی و ۷.۴ دلاری به بیش از ۱۲۸.۷۵ دلار رسید. جمعه، آخرین روز زمستان ۲۰۱۷، ارزش هر سهم با نرخ ۱۴۳.۶۶ دلار معامله شد. در واقع ارزش هر سهم اپل طی دو ماه اخیر بیش از ۱۸.۴ درصد افزایش یافته است.

با وجود افزایش ارزش هر سهم کمپانی، اپل دوباره به باارزش‌ترین کمپانی جهان تبدیل شده است. ارزش بازار اپل با احتساب آخرین نرخ هر سهم این کمپانی به بیش از ۷۵۳.۷ میلیارد دلار رسیده است. باید دید با آرام گرفتن موج آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس که فروش رؤیایی ۷۸.۳ میلیون دستگاه را در پاییز ۲۰۱۶ رقم زد، اپل در سال ۲۰۱۷ با عرضه‌ی آیفون ۸ چگونه عمل خواهد کرد. کاپرتینویی‌ها در نظر دارند در سپتامبر سال ۲۰۱۷، نسل جدید آیفون خود را با چاشنی نسخه‌ی مخصوص دهمین سالگرد عرضه‌ی آیفون راهی بازار کنند.

 منبع: زومیت