مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

مایکروسافت بیلد 15055 از ویندوز 10 را منتشر کرد، در یک گامی به‌روز رسانی Creators Update

مایکروسافت پس از انتشار بیلد 15048 از ویندوز 10 برای کاربران عضو حلقه کند و همچنین در دسترس قرار دادن بیلد 15051 از ویندوز 10 موبایل برای گوشی‌های هوشمند، ساعاتی پیش بیلد 150555 از ویندوز 10 را در اختیار کاربران عضو حلقه سریع از برنامه Windows Insider قرار داد. طبق انتظار این نسخه آزمایشی دارای قابلیت و ویژگی جدیدی نیست و تنها به رفع تعدادی از باگ‌ها و مشکلات نسخه‌های پیشین اکتفا می‌کند.

روز گذشته گزارش‌های جدیدی منتشر شد که نشان می‌داد مایکروسافت قصد دارد نسخه اصلی از به‌روز رسانی Creators Update از ویندوز 10 را در 11 آوریل (222 فروردین) در اختیار کاربران قرار دهد. با توجه به این موضوع عاقلانه به نظر می‌رسد که نسخه‌های آزمایشی جدید از این سیستم عامل به صورت کامل بر روی رفع باگ‌ها و مشکلات معطوف شده باشد. این گزارش‌ها همچنین نشان می‌دادند که مایکروسافت قصد دارد در هفته آینده نسخه اولیه از این به‌روز رسانی را در دسترس کاربران برنامه Windows Insider قرار دهد.

مایکروسافت به صورت عمده در بیلد 15055 سعی کرده است که عملکرد مرورگر Microsoft Edge و همچنین دستیار هوشمند کورتانا را بهبود ببخشد. این بیلد همچنین موجب می‌شود که برنامه Windows Defender عملکرد بهتری را در محیط ویندوز 10 فراهم آورد. برخلاف بسیاری از نسخه‌های پیشین، این بیلد به صورت همزمان در اختیار کاربران نسخه دسکتاپ و موبایل از ویندوز 10 قرار گرفته است.

پس از انتشار نسخه اصلی از به‌روز رسانی Creators Update در ماه آوریل، انتظار می‌رود که مایکروسافت کار بر روی به‌روز رسانی Redstone 3 را آغاز کند و از آن پس شاهد اضافه شدن قابلیت‌های جدید به بیلدهای آزمایشی خواهیم بود.

منبع: شهرسخت افزار