مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

دومین بسته الحاقی بازی Resident Evil 7 منتشر شد

دومین بسته الحاقی بازی Resident Evil 7 دیروز ، 14 فوریه (26 بهمن ) برای کنسول پلی استیشن 4 عرضه شد . بخش دوم Banned Footage شامل دو ماموریت جدید می باشد که از 21 سناریو تشکیل شده است که کپکام در مورد آن اعلام کرده است که کاربران در نقش شخصیت Lucas Baker باید زندگی خود را به خطر انداخته و وارد یک بازی مرگبار شوند و سناریو Daughters مقدمه ای برای بازی اصلی در نظر گرفته شده است .

علاوه بر موارد فوق ، این بسته الحاقی شامل یک حالت جدید به نام پنجاه و پنجمین سالگرد تولد جک می باشد که به عنوان یک حالت خنده دار ، جک بیکر در آن حضور دارد .

این بسته الحاقی تا تاریخ 21 فوریه ( 3 اسفند ) در انحصار کنسول پلی استیشن 4 می باشد و پس از آن در دسترس کاربران پلتفرم های ایکس باکس وان و رایانه های شخصی قرار خواهد گرفت .

بسته الحاقی اول بازی Resident Evil 7 یعنی بخش اول Banned Footage در تاریخ 31 ژانویه ( 12 بهمن ) برای کنسول پلی استیشن 4 عرضه شد و این بسته الحاقی برای پلتفرم های ایکس باکس وان و رایانه های شخصی همراه با بخش دوم Banned Footage در تاریخ 21 فوریه ( 3 اسفند ) منتشر می شود .

بازی Resident Evil 7 در ماه ژانویه عرضه شد و مورد تحسین بسیاری از منتقدان قرار گرفت به طوری که آن را یک موفقیت قابل توجه عنوان کردند . این بازی در هفته اول انتشار خود بیش از 2.5 میلیون نسخه به فروش رسید و آمار فروش کلی آن تا کنون به بیش از 3 میلیون نسخه رسیده است .

 منبع: سخت افزارمگ