مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

شیائومی ردمی پرو 2 در راه است؛ رم 6 گیگ به همراه باتری 4500 میلی آمپری

کمپانی شیائومی قصد دارد تا در آینده ای نزدیک، عضوی جدید تحت عنوان ردمی پرو 2 را به خانواده گوشی های هوشمند خود اضافه کند. محصولی که امروز تصاویر و برخی از مشخصات آن در شبکه اجتماعی ویبو چین رویت شد و این یعنی، چیزی تا رونمایی از این اسمار‌ت‌فون باقی نمانده است.

بر اساس آن چه که در این وب‌سایت آمده است ردمی پرو 2 در دو مدل عرضه خواهد شد که مدل نخست از رم 6 و حافظه داخلی 128 گیگابایتی برخوردار خواهد بود و مدل دوم نیز، رم 4 و حافظه داخلی 64 گیگابایتی را در دل خود جای داده است. این گوشی، برخلاف مدل قبلی یعنی ردمی پرو که به دوربین دوگانه مجهز بود، از یک دوربین در قسمت پشتی بهره می برد که در آن از سنسور 12 مگاپیکسلی IMX362 سونی به همراه فوکوس خودکار دوآل پیکسل استفاده شده است.

هر دو مدل از صفحه نمایش 5.5 اینچی OLED برخوردارند و پردازنده اسنپدراگون شرکت کوالکوم، به عنوان قلب تپنده این گوشی ها ایفای نقش خواهد کرد. گفته می شود که مدل پایه یعنی با رم 4 و حافظه 64 گیگ با قیمت تقریبی 230 دلار و مدل قوی‌تر با قیمت تقریبی 260 دلار روانه بازار خواهد شد.

ناگفته نماند که هنوز صحت این اطلاعات به طور کامل تایید نشده و باید منتظر ماند و دید که در طی روزها و هفته های آتی، چه اطلاعاتی در رابطه با این گوشی منتشر خواهد شد. البته از آن جایی که شیائومی در کنگره جهانی موبایل امسال موسوم به MWC 2017 حضور نخواهد داشت، بعید به نظر می رسد که در طی یکی دو ماه آینده این محصول رونمایی شود.

منبع: تک شات