مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

تاکنون ۲.۵ میلیون نسخه از Resident Evil 7 به بازار عرضه شده است

هفته گذشته Resident Evil 7: Biohazard به صورت رسمی در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت که با بازخوردهای کاملا مثبتی از سوی هواداران و منتقدین مواجه شد. حال کپ‌کام، ناشر این بازی اعلام کرده تاکنون ۲.۵ میلیون نسخه از Resident Evil 7 برای فروشگاه‌ها ارسال شده تا رقم فروش کل سری Resident Evil به ۷۵ میلیون نسخه برسد.

پر فروش‌ترین بازی‌های این سری به ترتیب Resident Evil 5 وResident Evil 6 با ۷.۱ و ۶.۶ میلیون نسخه فروش هستند. عناوینی که با بازنشر آن‌ها برای کنسول‌های نسل هشتمی کماکان در فروشگاه‌ها به فروش می‌رسند. البته عرضه ۲.۵ میلیون نسخه از Resident Evil 7 به بازار در چند روز اخیر را نمی‌توان خیلی تعجب بر انگیز دانست چون برای مثال، بازی Resident Evil 6 تنها در ۲۴ ساعت ۴.۵ میلیون نسخه فروش داشت اما پس از گذشت چند روز فروش این بازی به شدت کاهش پیدا کرد!

هرچند با عملکرد موفق Resident Evil 7 و رضایت اکثر بازیکنان از این ساخته جدید کپ‌کام، ناشر بازی امیدوار است تا پایان سال مالی جاری (۱۱ فروردین ۱۳۹۶) این بازی به فروشی ۴ میلیون نسخه‌ای دست یابد.

منبع: تک شات

 

فیلم Resident Evil: The Final Chapter که جدیدترین اثر ساخته شده پیرامون خانواده Resident Evil است، روز گذشته رسما اکران شد که از میان بازیگران این فیلم می‌توان به میلا یوویچ، الی لارتر، شان رابرتز، روبی رز، ایان گلن و ایئوین مک‌کین اشاره کرد.