مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

طراحی نهایی گلکسی J7 2017 در رندر یک کمپانی سازنده ی قاب لو رفت

سامسونگ امسال به موفقیت اسمارت فون های میان رده سری A و همچنین مدل های پایین رده سری J بسیار امید دارد، و قصد دارد در رقابت با تولیدکنندگان چینی حاضر در این رده قیمتی پیشی بگیرد. اگر قضاوت خود را بر پایه ی مدل های جدید سری A که اخیرا معرفی شده اند قرار دهیم، باید بپذیریم که سامسونگ توانسته این سری را از سایر گوشی های میان رده متمایز کند، تا حدی که حتی ضعیف ترین عضو این گروه یعنی (A3(2017 نیز از بدنه ی شیشه ای ضد آب، دوربین های با کیفیت و طول عمر قابل توجه باتری برخوردار است.
موفقیت این استراتژی با میزان فروش مدل های سری J مشخص می شود. این سری از قیمتی مشابه گوشی های ویوو، هوآوی یا شیائومی برخوردار است و سامسونگ برای کنار زدن رقبا در این حوزه باید گوشی های متفاوتی را عرضه کند. اگر رندرهای لو رفته از یک تولیدکننده قاب قابل اعتماد باشند، سامسونگ واقعا حرف جدیدی در حوزه گوشی های پایین رده خود برای گفتن خواهد داشت. ظاهر این گوشی بسیار خوشایند است و حتی از ویژگی هایی که در مدل های پیشرفته تر دیده می شود برخوردار خواهد بود که یکی از آنها قابلیت شارژ سریع است. در کناره این گوشی یک پورت میکرو اس دی، جک 3.5 میلیمتری هدفون و دو میکروفون دیده می شود.
بر اساس نتایج بنچمارک منتشر شده، مدل گلکسی (J7(2017 دارای نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 1080p، اسنپدراگون هشت هسته ای 625، دو گیگابایت رم، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و باتری 3000 میلی آمپر ساعتی خواهد بود. قاب پشتی این گوشی جدا می شود که در نتیجه این سری آخرین سری اسمارت فونی خواهد بود که از باتری قابل تعویض برخوردار است. بنابراین بدنه این گوشی احتمالا پلاستیکی است و مناسب افرادی است که به دنبال گوشی با قابلیت تعویض باتری هستند. لازم به ذکر نیست که این محصول با اندروید 7.0 نوقا عرضه می شود.

منبع: تک شات