مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

بازی Uncharted 4 تنها در شش ماه ۸.۷ میلیون نسخه به فروش رفته است

بازی بسیار موفق Uncharted 4: A Thief’s End نه تنها نظر مثبت منتقدان را به خود جلب کرده بلکه به نظر می‌رسد این بازی فروش فوق‌العاده‌ای را نیز به ثبت رسانده است. سونی به طور رسمی اعلام کرد که این بازی تا تاریخ اول دی ماه توانسته آمار فروش ۸.۷ میلیون نسخه‌ای را به ثبت برساند که برای یک بازی انحصاری آماری فوق‌العاده محسوب می‌شود.

سونی با اعلام این خبر اعلام کرد که آمار منتشر شده، نسخه‌های فیزیکی بازی و همچینن نسخه‌های دیجیتالی که از طریق پلی‌استیشن استور خریداری شده را شامل می‌شود. از طرف دیگر، این طور به نظر می‌آید که سونی آمار فروش باندل‌های بازی را نیز جزو بازی‌های فروخته شده حساب کرده است. برخلاف ایکس‌باکس وان که باندل‌های متعددی را برای فروش دارد، می‌توان گفت که باندل اصلی پلی‌استیشن 4 سونی، باندل بازی Uncharted 4 بوده است و بسیاری از کاربران این باندل را خریداری می‌کنند.

بازی Uncharted 4 که در اواخر اردیبهشت ماه منتشر شد در هفته‌ی اول آمار فروش ۲.۷ میلیون نسخه‌ای را از خود به ثبت رساند. این ‌آمار بسیار پایین‌تر از آمار بازی Uncharted 3 بوده که در هفته‌ی اول ۳.۷ میلیون نسخه از آن به فروش رفت. البته نسخه‌ی سوم بازی آنچارتد در حالی منتشر شد که تقریبا در پایان نسل هفتم بودیم و کاربران بیشتری از این بازی استقبال کردند.

بازی بعدی Uncharted که Uncharted: The Lost Legacy نام گرفته به عنوان یک بسته‌ی الحاقی جداگانه برای نسخه‌ی چهارم به حساب می‌آید. این بسته‌ی الحاقی داستان دو شخصیت زن نادین و کلویی را دنبال می‌کند و به نظر می‌آید خبری از ناتان دریک، شخصیت اصلی سری بازی‌های Uncharted در آن نخواهد بود.

سونی علاوه بر انتشار آمار فروش این بازی، خبر فروش ۶.۲ میلیون دستگاه پلی‌استیشن 4 در تعطیلات کریسمس را منتشر کرد تا آمار فروش این کنسول به طور کلی از زمان عرضه به ۵۳.۴ میلیون نسخه برسد.

منبع: تک شات