مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

بازی Cyberpunk 2077 احتمالا دارای ماشین‌های پرنده خواهد بود!

کاربری از انجمن نئوگف به‌تازگی و با زیرکیِ خود به برخی اطلاعات جدید در مورد بازی مورد انتظار سایبرپانک 2077 (Cyberpunk 2077) پی برده است که گرچه رسمی نیستند، اما باز هم ما را هیجان‌زده می‌کنند. باتک‌شات در ادامه همراه شوید تا ببینیم سابرپانک 2077 قرار است چه ویژگی‌هایی داشته باشد.

از زمان معرفی رسمی بازی سایبرپانک 2077 توسط استودیو سی‌دی پراجکت رد، توسعه‌دهنده بازی The Witcher 3 (پر افتخارترین بازی تمام تاریخ)، اطلاعات منتشر شده از این بازی بسیار کم بوده‌اند و این موضوع واقعا آزاردهنده است. به‌تازگی کاربری از انجمن نئوگف با انتشار پستی در این انجمن، گفته است که به‌تازگی تیم Warsaw استودیو سی‌دی پراجکت رد برای استخدام افراد اطلاعیه زده است. وقتی که بهلیست کارهای موجود در سایت سی‌دی پراجکت رد بروید، در قسمتی از این لیست می‌بینید که این استودیو به دنبال یک برنامه‌نویس گیم‌پلی است تا به تیم Warsaw (همان تیمی که بر روی Cyberpunk 2077 کار می‌کند) ملحق شود. فردی که بخواهد به استخدام این استودیو به‌عنوان برنامه‌نویس گیم‌پلی درآید، باید برای «ایجاد یک معماری جدید با استفاده از کدهای وسایل نقلیه و همچنین کار بر روی فیزیک رانندگی و پرواز آن‌ها» با طراحان گیم‌پلی و مراحل بازی همکاری کند.

بدیهی است که در صورت صحت داشتن، این خبر، خبر بزرگی است؛ چرا که به‌راحتی اثبات می‌کند که بازی سایبرپانک 2077 دارای وسایلی نقلیه خواهد بود که با آن‌ها می‌توانید به پرواز کردن بپردازید.

در بخشی دیگر از این لیست دیده می‌شود که توسعه دهنده بازی به دنبال یک طراح گیم‌پلی هم می‌گردد؛ این موضوع نشان می‌دهد که سی‌دی پراجکت رد سعی دارد بازی را بیشتر و بیشتر گسترش دهد.

در خبری مرتبط به این بازی، چندی پیش در تک‌شات خواندید که بازی Cyberpunk 2077 احتمالا در تاریخ هشتم مهرماه ۱۳۹۶ برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی عرضه خواهد شد.

منبع: تک شات