مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

با دو مانیتور جدید ThinkVision P27h و P24h لنوو آشنا شوید

لنوو دو مانیتور جدید QHD با نام تینک ویژن معرفی کرده است. این شرکت در مانیتور های ThinkVision P27h و P24h کیفیت فوق العاده ی Quad HD را در کنار دقت بالا و جزئیات فوق العاده قرار داده است. گفتنی است این نمایشگر ها به یک پورت USB-C نیز مجهز هستند که از آن می توان برای اتصال انواع دستگاه ها استفاده کرد.

طراحی مانیتور های جدید لنوو به گونه ای است که تقریباً بدون حاشیه به نظر می رسند و نمایشگر نوع IPS، آنها را برای استفاده ی مالتی اسکرین به گزینه های فوق العاده ای بدل می کند.

پورت USB نوع C مانیتور های ThinkVision جدید، اتصال دستگاه های دیگر مثل نوت بوک، اسمارت فون، و تبلت را برای کاربران بسیار ساده خواهد کرد. این مانیتور ها از طریق اتصال USB نوع C از قابلیت ارائه ی توان خروجی 45W=>، ویدیو DP1.2 و دیتای USB 3.0 بهره می برند.

دیگر دستگاه های مجهز به USB مثل کیبورد، ماوس، و غیره را نیز می توان از طریق هاب یکپارچه ی USB با چهار درگاه به ThinkVision P27h و P24h متصل کرد.

32a84e23-a1d1-4d2d-b11b-77cb1970b8df

در خصوص طراحی مانیتور های جدید لنوو باید گفت این دستگاه ها از حاشیه ی فوق باریک و پنل WVA بدون لبه بهره می برند و به همین دلیل ظاهر بسیار شیکی دارند.

پنل 27 اینچی و 23.8 اینچی IPS با رزلوشن 2560 در 1440 پیکسل نمایشگر های P27h و P24h با پوشش بیش از 99 درصد طیف رنگ sRGB و زمان پاسخ 6 میلی ثانیه ای تجربه ی بصری فوق العاده ای در اختیار کاربر قرار می دهد.

این مانیتور ها از صفحه ی مات، 2 پورت HDMI، و ظاهر نازک تر و ساده تری بهره می برند که پورت های USB شان نیز به منظور تسهیل اتصال به حاشیه ها نزدیک تر شده اند.

مانیتور های ThinkVision P27h و P24h لنوو در ماه مارس 2017 مصادف با اسفند ماه سال جاری عرضه خواهند شد. هنوز اطلاعاتی در خصوص قیمت این محصولات اعلام نشده است.

منبع: تک شات