مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

پس از سقوط سیانوژن، وایلی فاکس آپدیت نرم افزاری خودش را برای اندروید نوقا ارایه می دهد

وایلی فاکس، یک شرکت کوچک تولید کننده گوشی هوشمند در بریتانیاست که تمرکز اصلی آن بر روی ساخت محصولاتی با طراحی های میان رده و قیمت های رقابتی است. این شرکت به جهت همکاری اش با کمپانی سیانوژن توانست گوشی هایی را با سیستم عامل اندروید به بازار عرضه کند. البته عمر این همکاری به نظر به اتمام رسیده است؛ چرا که پیش تر اعلام شده بود که سیانوژن تقریباً در حال تعطیل کردن تیم توسعه دهندگان اندروید خود است.

این موضوع باعث می شود تا مشتریان گوشی های وایلی فاکس زیاد خوشحال نباشند. اما مطابق با پست هایی که در سایت Reddit منتشر شده، این کمپانی به شدت به دنبال پیدا کردن جایگزینی برای سیانوژن است.

نمایندگان تیم پشتیبانی وایلی فاکس در سایت ردیت به مشتریان گوشی های وایلی فاکس این طور پاسخ داده اند:

استراتژی سیستم عامل و نرم‌افزار ما در حال پیشرفت بوده و به زودی کامل خواهد شد. ما بر روی هدفمان که همان آپدیت بدون دسردسر به نسخه های یک نرم‌افزار و سیستم عامل جدید است متمرکز هستیم. برنامه‌ی ما ارایه اندروید نوقا (آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید گوگل) برای وایلی فاکس است؛ هدف، عرضه آن در کوتاه ترین زمان ممکن به همراه ارایه آپدیت‌ های امنیتی گوگل است. اخبار تکمیلی را به دست شما خواهیم رساند.

در حالی که این اطمینان به کاربران وایلی فاکس داده شده که تمامی گوشی های این شرکت یعنی Spark، Spark+، Spark X، Swift 2 و Swift 2 plus به اندروید نوقا به روز رسانی خواهند شد؛ هنوز مشخص نیست که این کمپانی چگونه قرار است این کار را انجام دهد. این کار از این جهت برای وایلی فاکس که یک شرکت کوچک است دشوار است که تا این لحظه از کمک تیم توسعه دهنده اندروید برای سیستم عامل گوشی هایش بهره گرفته است. باید ببینیم این شرکت در ادامه چه کار خواهد کرد.

منبع: تک شات