مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

دستیار صوتی هوشمند Bixby گلکسی اس 8 از اپلیکیشن های پیش فرض پشتیبانی می کند

دستیار صوتی هوشمند موسوم به Bixby که با گلکسی اس ۸ سامسونگ همراه می‌شود، از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض این گوشی هوشمند پشتیبانی خواهد کرد.

سامسونگ تأیید کرده است که گلکسی اس ۸ را با یک دستیار صوتی هوشمند همراه خواهد کرد. سامسونگ به شماری از قابلیت‌های دستیار صوتی هوشمند خود نیز اشاره کرده است که نشان از تشابه این دستیار صوتی هوشمند با سیری اپل و اسیستنت گوگل دارد. باید دید واکنش گوگل در قبال دستیار صوتی هوشمند سامسونگ که روی اندروید نصب می‌شود، چگونه خواهد بود. همچنین باید به یکسان‌سازی ظاهر اپلیکیشن‌های پیش‌فرض سامسونگ با بهره‌گیری از رابط کاربری جدید این کمپانی نیز اشاره کرد. از تغییرات مورد انتظار برای رابط کاربری گلکسی اس ۸ باید به نمایش همیشه‌ی نوار وضعیت اشاره کرد، از این‌رو دیگر نیازی به دوبار کشیدن نوار وضعیت برای نشان دادن کلیدهای تنظیمات سریع و بخش اعلان‌ها نیست.

از جمله‌ی مشخصات فنی گلکسی اس ۸ باید به بهره‌گیری از نمایشگر ۵ و ۶ اینچی با رزولوشن QHD، دوربین بهبودیافته‌ی پشت گوشی، دوربین سلفی با فوکوس خودکار، سنسور اثر انگشت نوری و USB از نوع C اشاره کرد. هرچند شایعاتی در مورد حذف جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری منتشر شده، اما هیچ منبع رسمی این موضوع را تأیید نکرده است.

 منبع: زومیت