مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

اپلیکیشن های پبل تا پایان سال 2017 فعال خواهند بود

شرکت احتمالا فروش دستگاه های پبل را متوقف خواهد کرد، اما قصدی برای توقف پشتیبانی از محصولاتی که تاکنون توسط این شرکته فروخته شده ندارد. جان بارلو از مدیران شرکت فیت بیت امروز در مطلبی که در وبلاگ این شرکت منتشر کرده به طرفداران پبل اطمینان خاطر داده ساعت های هوشمند آنمها تا پایان سال 2017 همچنان مورد پشتیبانی قرار خواهد گرفت.
اپلیکیشن ها، اپ استور، firmware و API پبل تا سال آینده میلادی قابل دسترس خواهند بود. در حالی که به نظر می رسد فیت بیت پشتیبانی از این موارد را پس از این بازه زمانی متوقف می کند، اما فیت بیت گفته در حال تلاش برای ادامه پشتیبانی از این محصولات در سال 2018 نیز هست.
کارشناسان فیت بیت در حال ایجاد تغییراتی در اپ های گجت های پبل هستند تا بتوان از آنها حتی بدون دسترسی به خدمات Cloud پبل نیز استفاده کرد. قرار است طی ماه های آینده بروزرسانی هایی عرضه شود که امکان اجرای مستقل این اپ ها را فراهم کند، درست مثل اپلیکیشن Health پبل که به Cloud وابسته نیست. متاسفانه، آقای بارلو نگفته فیت بیت تا چه زمانی می تواند خدمات پبل را به سرویس های سوم شخص فعال وابسته نگه دارد. اما برنانه نویسان مستقل از هم اکنون در تلاش برای ادامه کار این اپ ها هستند، در نتیجه ممکن است به زودی راهکار جدیدی برای این گروه از کاربران ارائه شود.

منبع: تک شات