مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

بالاخره پس از تاخیر دو ماهه فروش ایرپادهای جدید اپل آغاز شد

بالاخره پس از تاخیر دو ماه هدفون‌های وایرلس جدید Apple AirPods برای پیش فروش در اختیار کاربران قرار گرفتند.به دلیل فقدان جک 35. میلی متری در آیفون‌های 7 و 7 پلاس، احتمالا مشتریان زیادی برای خرید این هدفون‌های 159.99 دلاری صف کشیده‌اند.

ایرپادهای جدید به تراشه W1 اپل مجهز شده‌اند و می‌توانند پس از یک بار شارژ کامل تا 5 ساعت کار کنند. جعبه ای که مخصوص این هدفون‌ها طراحی شده نیز می‌تواند نقش یک شارژر وایرلس را ایفا کرده و تا 24 ساعت توان مورد نیاز ایرپادها را تامین کند.

مطابق با اطلاعات وب سایت اپل، موجودی آنلاین ایرپادها به سرعت به پایان رسیده و در حال حاضر مدت زمان ارسال سفارش برای کاربران چهار هفته است. به این ترتیب آن دسته از کاربرانی که می‌خواستند ایرپادهای جدید را به عنوان هدیه کریسمس برای دوستان یا خانواده خود خریداری کنند باید از سایر روش‌های جایگزین استفاده کنند.

اپل اعلام کرده که فروشگاه‌های خرده فروشی‌اش و برخی از اپراتورها هفته آینده ایرپاد را موجود خواهند داشت. از سوی دیگر آن دسته از کاربرانی که پرداخت پول بیشتر برایشان اهمیتی ندارد می‌توانند روی eBay نیز حساب کنند.

قیمت ایرپادها در eBay به شرط تحویل تا قبل از تاریخ 25 دسامبر از 349 تا 2000 دلار متغیر است. اما اگر کاربران علاقه مند به خرید جدیدترین محصولات اپل تا پایان کریسمس صبر کنند، این حباب قیمت eBay کاهش پیدا خواهد کرد.

منبع: تک شات