مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

استودیو Crytek نیز قفل نرم‌افزاری Denuvo را از بازی The Climb حذف کرد

پس از بتسدا، استودیو Crytek نیز قفل نرم‌افزاری Denuvo را از عنوان جدیدش، یعنی The Climb حذف کرد و نام این استودیو را بعنوان سومین حذف‌کننده‌ی این قفل ثبت کرد.

سه روز قبل، خبری مبنی بر حذف قفل نرم‌افزاری Denuvo از بازی DOOM منتشر شد. طی این خبر مشخص شد که هفت ماه پس از عرضه‌ی این عنوان، بتسدا و Id Software، قفل نرم‌افزاری Denuvo را از نسخه‌ی جدید بازی DOOM حذف کردند. این بازی که در هنگام عرضه، مجهز به Denuvo بود، در تابستان امسال توسط گروه کرک CPY یا Conspiracy کرک شد.

روز گذشته نیز استودیو Crytek این قفل نرم‌افزاری را از بازی جدید The Climb حذف کرد. این بازی که در سبک پلتفرمر ساخته شده، فروردین امسال، برای هدست واقعیت مجازی (با اجرا بر روی سیستم عامل ویندوز) منتشر شد. بازی The Climb، پس از DOOM وInside سومین عنوانی است که قفل Denuvo از روی آن حذف شده است.

Crytek نیز همانند بتسدا و PlayDead دلایل خود را برای حذف این قفل از عنوان جدیدش بیان نکرد. در خبر دیگری که مرتبط با Crytek منتشر شده، مشخص شد که این استودیو، سه ماه است که حقوق کارمندانش در بلغارستان را پرداخت نکرده است. اما هنور معلوم نیست که آیا این که این دو خبر به هم ارتباط دارند یا خیر!

منبع: تک شات