مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

فروش اسمارت فون جدید کداک با دوربین 21 مگاپیکسلی آغاز شد

همان طور که پیش‌تر خوانده بودیم، شرکت کداک بالاخره فروش Kodak Ektra، اولین گوشی اندرویدی خود را با قیمت 499یورو یا 449 پوند در اروپا آغاز کرده است.

ممکن است درخشش نام‌هایی مانند کداک، بلک بری و نوکیا در صدر اخبار مربوط به گوشی‌های اندرویدی کمی عجیب باشد، اما با توجه به اینکه سایر برندها با عرضه گوشی‌هایی بسیار با کیفیت و مشخصات بالا برای کاربران تکراری شده‌اند، گوشی دوربین محوری جدیدی مانند Kodak Ektra ممکن است برای برخی از افراد هیجان انگیز باشد.

البته نباید از یک شرکت تولیدکننده دوربین انتظار چندانی در زمینه ساخت گوشی‌های هوشمند داشته باشیم و Kodak Ektra نیز یک محصول میان رده با قیمت بسیار بالاست درنتیجه نمی توان انتظار فروش چندانی بالایی از گوشی داشت و احتمالا تنها کاربران مشتاق و با وضعیت مالی خوب یا علاقه مندان وفادار به برند کداک سراغ گوشی هوشمند جدید این شرکت خواهند رفت. کاربران می‌توانند با صرف هزینه کمتر محصولاتی همچون Honor 8 یا ZTE Axon 7 یا OnePlus 3T را خریداری کنند و کداک رقابت سختی را پیش رو دارد.

در هر حال می توانیم مطمئن باشیم که عملکرد دوربین عکاسی Ektra قابل قبول خواهد بود در غیر این صورت کداک چه دلیلی برای عرضه یک محصول جدید در این بازار آشفته دارد؟ همان طور که گفتیم گوشی‌های مانند شیائومی می میکس، ال جی G Flex و گلکسی S4 Zoom موجب می‌شوند که بازار گوشی‌های هوشمند از دید کاربران کمی از حالت تکراری بودن خارج شود.

در صورت خرید این گوشی کاربران می‌توانند از هدیه کداک شامل چاپ 150 عکس رایگان 6 در 4 اینچی و تخفیف در تحویل عکس های چاپ شده در آینده بهره ببرند.

از جمله مشخصات کلی دوربین‌های Kodak Ektra می‌توانیم به دوربین اصلی 21 مگاپیکسلی با فوکوس سریع، PDAF، دیافراگم f/2.0 و فلش LED دوال و OIS، دوربین جلوی 13 مگاپیکسلی با دیافراگن f/2.2 و PDAF، حالت عکاسی دستی، فیلتر ویدیو Super 8 VCR اشاره کنیم. این گوشی به اندروید مارشمالو، تراشه ده هسته ای هلیو X20 با فرکانس 2.3 گیگاهرتز، 3 گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا، باتری 3000 میلی آمپر ساعت با USB C و شارژ سریع مجهز شده است.

منبع: تک شات