مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

اکنون می توانید برای سرچ در گوگل از توییت اموجی استفاده کنید

کاربران باید برای استفاده از موتور جستجوی گوگل آنچه به دنبال آن هستند را تایپ کنند. البته امکان استفاده از سرچ صوتی نیز وجود دارد اما گوگل در نهایت این صدای شما را به متن تبدیل می‌کند. در هر حال به نظر می رسد که گوگل در تلاش برای ارایه راهکار جدید و جذابی است که به کاربران امکان می‌دهد از طریق توییت کردن یک اموجی در حساب کاربری رسمی توییتر گوگل، موارد مختلفی را سرچ کنند.

به گفته گوگل این قابلیت از بیش از 200 اموجی مربوط به غذا، سایت‌ها و فعالیت‌های مختلف پشتیبانی می‌کند. به این ترتیب اگر گشته باشید، می‌توانید یک اموجی همبرگر توییت کنید و گوگل تمامی مکان‌های نزدیکی که می‌توانید از آنجا برگر بخرید را به شما نمایش خواهد داد. البته این قابلیت ممکن است در مقطع فعلی چندان کاربردی نبوده و بیشتر جنبه سرگرمی داشته باشد، زیرا اغلب موارد به دنبال موضوع کاملا خاصی هستیم که نمی ‌توانیم معادل اموجی آن را پیدا کنیم.

در هر حال همان طور که گفتیم این قابلیت راهکار جدید است و هنوز مطمئن نیستیم که گوگل قصد دارد به جز سرگرمی دقیقا چه استفاده‌ای از آن بکند. اما اگر دوست دارید گوگل جواب توییت شما را بدهد یا به دنبال کاری سرگرم کننده و پیدا کردن پیشنهادهای جالب هستید، این قابلیت می‌تواند برای شما مفید باشد.

برای استفاده از این قابلیت جدید، تنها کافی است یک اموجی انتخاب کرده و از تگ @Google استفاده کنید و در عرض چند ثانیه منتظر جواب گوگل بمانید.

منبع: تک شات