مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

Phab 2 Pro لنوو؛ اولین اسمارت‌فون مبتنی بر پلتفرم تانگو گوگل به اروپا رسید

اگر به یاد داشته باشید در خرداد ماه امسال، کمپانی لنوو طی کنفرانسی اختصاصی از اسمارت فونی جدید به نام Phab 2 Pro رونمایی کرد که وجه تمایز آن با سایر گوشی های هوشمند موجود در بازار، پشتیبانی از پلتفرم تانگوی گوگل بود.

محصولی که با توجه به قابلیت های منحصر به فرد خود، نگاه علاقه مندان زیادی را در سراسر جهان به خود جلب کرد و قادر است با کمک تکنولوژی واقعیت افزوده، امکان نقشه برداری سه بعدی از محیط پیرامون را برای کاربر فراهم کند. حال عرضه رسمی این اسمارت فون از امروز و با یقیمت 499 یورو آغاز شده است.

برای آن دسته از کاربرانی که آشنایی چندانی با مشخصات این گوشی ندارند باید بگوییم که فب ۲ پرو از نمایشگر 6.4 اینچی کوآد اچ دی با رزوشولن 1440 در 2560 پیکسل، پردازنده اسنپدراگون 652 (نسخه تانگو)، رم ۴ گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی و دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی مجهز به پروژکتور مادون قرمز و لنز Fish-Eye بهره می برد.

در خصوص مشخصه های نرم افزاری این گوشی نیز باید گفت که از اندروید 6 مارشمالو بهره می برد. به نظر پرداخت 499 یورو برای کار با چنین اسمارت فون کم نظیری، مبلغ چندان زیادی نیست و باید منتظر ماند و دید که استقبال علاقه‌مندان از این گوشی چگونه خواهد بود.

منبع: تک شات