مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

یک اسمارت‌فون ناشناخته از هواوی در TENAA رویت شد

اگرچه به شدت منتظر هواوی میت ۹ هستیم اما اخیرا یک اسمارت‌فون میان‌رده ناشناخته از هواوی در TENAA رویت شده است. از آن‌جایی که انتظار می‌رود هواوی Mate 9 یک اسمارت‌فون فوق‌العاده قدرتمند باشد می‌توان نتیجه گرفت اسمارت‌فون ناشناخته‌ای که اخیرا رویت شده است هواوی Mate 9 نخواهد بود.

این اسمارت‌فون با شماره مدل DIG-AL00 در دیتابیس رگولاتوری چین رویت شده است. مطابق شایعات می‌توان انتظار داشت این دستگاه با نام Enjoy 6 یا ۶S راهی بازار شود. مطابق لیست منتشر شده توسط TENAA از جمله مشخصات این اسمارت‌فون می‌توان به نمایشگر ۵ اینچی ۷۲۰P، پردازنده ۴ هسته‌ای ۱.۴ گیگاهرتزی، ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد که با استفاده از کارت حافظه می‌تواند تا ۱۲۸ گیگابایت ارتقا پیدا کند.

به احتمال زیاد دوربین اصلی این اسمارت‌فون ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن ۵ مگاپیکسلی خواهد بود. وجود باتری ۲۹۲۰ میلی آمپری در این اسمارت‌فون نشان می‌دهد که نباید انتظار شارژدهی فوق‌العاده‌ای را از این اسمارت‌فون داشته باشیم. اطلاع دقیقی از زمان معرفی DIG-AL00 وجود ندارد اما شایعات می‌گویند این اسمارت‌فون در تاریخ یک دسامبر معرفی می‌شود. البته از آن‌جایی میت ۹ در سوم نوامبر رونمایی خواهد شد می‌توان انتظار داشت DIG-AL00 نیز هم‌زمان با پرچم‌دار هواوی معرفی شود. به هرحال بهتر است تا انتشار اطلاعات بیش‌تر منتظر بمانیم.

منبع: آی تی رسان