مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

سامسونگ، بیانیه رسمی خود را در رابطه با مشکل باتری‌ گلکسی نوت 7 منتشر کرد

 

اگر اخبار پیرامون سامسونگ‌ را درطی هفته اخیر دنبال کرده باشید، احتمالا می‌دانید که برخی مدل‌های گلکسی نوت 7 درحین شارژ شدن منفجر شده اند. این موضوع به قدری جدی بوده که سامسونگ تصمیم گرفته که تمامی سفارش‌های گلکسی نوت 7 در کره جنوبی را به حالت تعلیق درآورد. حال این شرکت به صورت رسمی، بیانیه‌ای پیرامون این مشکل منتشر کرده است که در ادامه نگاهی به آن خواهیم داشت.

سامسونگ به طور رسمی، در پاسخ به مشکل کاربران پیرامون انفجار گلکسی نوت 7 گفته است که ما درحال بارزرسی دقیق این موضوع به کمک همکارانمان هستیم و درصورت یافتن هرمورد مهم، در کوتاه‌ترین  زمان ممکن، شما کاربران را مطلع خواهیم ساخت. پس از این مورد، سامسونگ تعهد داده است که ما همیشه بهترین و باکیفیت ترین محصولات را برای کاربرانمان فراهم می‌کنیم.

این بیانیه رسمی سامسونگ چندان به دلیل رخ دادن این مشکل و البته اقدامات این شرکت برای رفع ایراد تلفن‌های هوشمند گلکسی نوت 7 اشاره‌ای نداشته است، اما در هر صورت این شرکت برای جلوگیری از انتشار این مشکل و البته رفع آن، توزیع این تلفن هوشمند جذاب را برخی کشورها مانند سیبری و بلژیک متوقف کرده است. سامسونگ آمار دقیقی از میزان مشکل دار شدن تلفن‌های هوشمند گلکسی نوت 7 منتشر نکرده است، یک فرد ناشناس در شرکت سامسونگ اعلام کرده است که مشکل باتری گلکسی نوت 7 تنها در 0.1 درصد از محصولات رخ داده است. او می‌گوید که برای حل این مشکل، کافیست که باتری دستگاه عوض شود اما ما به زودی، روش‌های بهتری برای رفع این مشکل کاربران را خواهیم یافت. براساس گزارش جدید، تاخیر در عرضه گلکسی نوت 7 به دلیل این مشکل باتری به ارزش مالی شرکت سامسونگ حدود 7 میلیارد دلار لطمه وارد کرده است. مشکل برای سامسونگ جایی بدتر می‌شود که این مشکل همزمان با نزدیک شدن به عرضه آیفون‌های جدید اپل که در هفته آینده رونمایی خواهند شد رخ داده است.

منبع: ترنجی