مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

گزارش مالی یاهو در سه‌ماهه دوم سال جاری منتشر شد؛ Tumblr بر مدار زیان‌دهی!

در ماه می سال 2013، یاهو، سرویس اشتراک‌گذاری تصویر Tumblr را به ارزش 1.1 میلیارد دلار خریداری کرد. بنابر دلایلی، مدیرعامل یاهو، ماریسا مایر عقیده داشت که خرید Tumblr می‌تواند یاهو را به جاه‌طلبی‌هایش بیشتر نزدیک نماید. با این‌حال، به‌نظر می‌رسد سرویس Tumblr، چندان موفق نبوده و شرکت یاهو را به لبه پرتگاه، نزدیک‌تر ساخته است. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب، همراه ترنجی باشید.

گزارش مالی یاهو در سه‌ماهه دوم سال جاری، نشان می‌دهد که ارزش هر سهم، از 16 درصد به 9 درصد رسیده است. این شرکت، هم‌چنین فاش می‌کند که در هنگام خرید سرویس اشتراک‌گذاری تصویر Tumblr، یاهو کمی بیش از حد برای تصاحب این سرویس پرداخت نموده و 482 میلیون دلار ضرر کرده است. در اوایل سال جاری میلادی نیز، 230 میلیون دلار دیگر از ارزش سرویس Tumblr به علت عدم دستیابی به هدف‌های مدنظر برای افزایش درآمد، کاهش یافت.

شرکت یاهو، هم‌چنین اعلام کرد که درآمد این شرکت در سه ماهه دوم تا پایان ماه ژوئن، 65 میلیون دلار بیش‌تر از سال گذشته بوده و به 1.35 میلیارد دلار رسیده است.

تا پایان هفته جاری، خریدار شرکت یاهو مشخص خواهد شد؛ Verizon، احتمالاً در نهایت یاهو را با مبلغی در محدوده 3.5 تا 5 میلیون دلاری خریداری خواهد کرد.

منبع: ترنجی