مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

مشخصات موتورولا موتو ایکس (2016) در بنچمارک GFXBench افشا شد

 

وقتی اولین خبرها در مورد تولید سری Moto Z منتشر شد، به نظر می‌رسید که این سری به عنوان پرچمدار جدید، جایگزین سری موتو ایکس خواهد شد. اما پس از معرفی Moto Z و Moto Z Force از سوی موتورولا، حالا نشانه‌هایی حاکی از زنده بودن سری ایکس و ادامه‌ی کار این گوشی‌ها دیده می‌شود.

امروز مشخصات موتورولا موتو ایکس ایکس (2016) توسط GFXBench افشا شد. پیش از این، در اردیبهشت‌ماه، نتایجی روی Geekbench‌ منتشر شده بود که یک گوشی موتورولا با نام مدل XT1650 را نشان می‌داد و با چیپست اسنپدراگون 820، 4 گیگابایت حافظه رم و اندروید 6.0.1 گفته می‌شد که می‌تواند موتورولا موتو ایکس (2016) باشد.

اطلاعات جدید منتشر شده در بسیاری از موارد با اطلاعات چند ماه پیش مشترک است. شماره مدل جدید نیز همان XT1650 است. بنابراین طبق اطلاعات GFXBench، موتورولا موتو ایکس (2016) از نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 1440×2560 بهره می‌برد. در درون گوشی نیز با چیپست اسنپدراگون 820 با یک پردازنده‌ی چهار هسته‌ای 2.1GHz و پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 530 و چهار گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی روبرو خواهیم بود.

موتو ایکس 2016 یک اسمارت‌فون با دوربین دوگانه است که دو دوربین 21 مگاپیکسلی و 16 مگاپیکسلی در اطلاعات GFXBench مشخص شده‌اند. این زوج می‌توانند ویدئوی 4K ضبط کنند. یک دوربین 5 مگاپیکسلی نیز به منظور عکس‌برداری سلفی و گفتگوی تصویری در نظر گرفته شده است.

مشخصاتی که به بیرون درز کرده کاملا شبیه به مشخصات Moto Z Force است. تنها یک تفاوت وجود دارد و آن هم دوربین دوگانه در پشت گوشی است. باید ببینیم واقعا تفاوت بین موتو زِد و موتو ایکس، همین دوربین اضافه‌ی سری ایکس خواهد بود یا خیر؟ تا زمانی که موتورولا اعلام رسمی در این زمینه نداشته باشد، نمی‌توان با قطعیت کامل در این مورد صحبت کرد. باید منتظر معرفی رسمی Moto X 2016 بمانیم تا بتوانیم به بررسی آن بپردازیم.

منبع: شهرسخت افزار