مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

رندرهای ساعت هوشمند Android Wear گوگل منتشر شد

اخیرا خبرهایی شنیده‌ایم که نشان می‌دهد گوگل قبلا بر روی نمونه‌های مختلفی از ساعت هوشمند Android Wear کار کرده است و بر اساس کدهای منتشر شده یعنی Angelfish و Swordfish، حدس می‌زنیم این ساعت‌ها بیشتر شبیه دستگاه‌های نکسوسی باشند. قبلا توضیحات مبهمی در این رابطه ارائه شده، اما اکنون چند رندر از این ساعت‌ها منتشر شده که می‌تواند شکل آنها را به ما نشان دهد.

بر اساس این گزارش، دو دستگاه در دست ساخت قرار دارند. یکی از آنها که با کد Angelfish شناخته می‌شود، ساعتی باکیفیت‌تر است و امکاناتی نظیر پشتیبانی از شبکه ال‌تی‌ای و سیستم ناوبری را به همراه دارد. ساعت کوچکتر با کد Swordfish شناخته می‌شود و قیمت کمتری خواهد داشت. رندرهایی که منتشر شده، توسط “primary source material” بازطراحی شده‌اند (ما فرض می‌کنیم که این تصاویر مربوط به محصولات نهایی هستند).

Screenshot-87

هردو دستگاه به صفحه نمایش گرد مجهز هستند که باعث می‌شود حایشه‌های بیشتری نسبت به ساعت موتو 360 داشته باشند. ساعت Angelfish از بندهای قابل تعویض گوگل استفاده نمی‌کند، اما Swordfish از این بندها بهره خواهد برد. همچنین ساعت Angelfish به علت جاسازی سخت‌افزار شبکه ال‌تی‌ای و باتری بزرگتر، اندکی ضخیم‌تر از برادر کوچکتر خود خواهد بود. نظر شما درباره این ساعت‌ها و طراحیشان چیست؟