مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

نسخه پایه گلکسی نوت 7، 849 یورو قیمت خواهد داشت

اکنون دیگر تقریبا مطمئن هستیم که گلکسی نوت 7 دارای صفحه نمایش خمیده در دو طرف خواهد بود و نسخه معمولی احتمالا وجود نخواهد داشت. این نوع صفحه نمایش باعث می‌شود گلکسی نوت 7 قیمت بالاتری نسبت به دیگر محصولات سامسونگ داشته باشد و گرانترین گوشی شرکت کره‌های تا به امروز لقب گیرد. خبرهایی که از منابع مختلف شنیده شده، نشان می‌دهد که فبلت جدید سامسونگ 849 یورو قیمت خواهد داشت که 50 دلار گرانتر از گلکسی اس 7 اج است. با ترنجی در ادامه مطلب همراه باشید.

محصولات سری نوت سامسونگ همواره از گوشی‌های سری اس این شرکت گرانتر بوده‌اند و اکنون نیز با توجه به صفحه نمایش خمیده دوگانه، طبیعی است که این فبلت چنین قیمتی داشته باشد. متاسفانه شاید این قیمت باعث شود برخی دوستداران سامسونگ و سری نوت، نتوانند گلکسی نوت 7 را خریداری کنند، شاید هم به خاطر خرید آن مجبور باشند چند ماه صبر کنند تا قیمت این فبلت اندکی کاهش یابد.

مشخصات گلکسی نوت 7 در بیشتر زمینه‌ها شبیه به گلکسی اس 7 و اس 7 اج خواهد بود و از جمله تفاوت‌های آن می‌توان به اسکنر عنبیه چشم، یواس‌بی نوع C، باتری بزرگتر و 6 گیگابایت رم اشاره کرد. رندرهای منتشر شده از این فبلت نشان می‌دهد که سامسونگ رنگ‌های جدیدی برای گلکسی نوت 7 در نظر گرفته است. اگر شایعات قبلی درست باشد، حدودا سه هفته دیگر شاهد معرفی گلکسی نوت جدید خواهیم بود.

منبع: ترنجی