مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

کوروت C8 2019: موتور وسط و هیبریدی، مدرن تر از قبل

شورولت کوروت طی سالیان زیادی که تولید شده است توانسته با موفقیت‌های پیاپی خود و شکست دادن رقبای گران‌قیمت اروپایی به یکی از نمادهای آمریکا بدل شود و به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین خودروهای آمریکایی مطرح شود. این خودرو که هم‌اکنون نسل هفتم خود را تجربه می‌کند قصد دارد تا در نسل هشتم تغییرات بنیادینی را پذیرا شود.

این تغییر بنیادین با هدف نزدیک‌تر شدن مشخصات کوروت به دیگر رقیبان سوپر اسپرت آلمانی است که مهم‌ترین آن جای گذاری پیشرانه در وسط و پشت صندلی راننده است، درست مانند لامبورگینی هوراکان، پورشه کایمن و فراری 488 که از مهم‌ترین رقیبان این خودرو هستند.

کوروت C8 که این روزها در حال گذراندن تست‌های مختلف است مانند همیشه از لنز دوربین عکاسان کنجکاو در امان نمانده و به دام دوربین آن‌ها افتاده است. این کوروت که قرار است خودرویی کاملاً جدید و متفاوت از دیگر کوروت ها باشد احتمالاً در نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۸ رونمایی شده و یک سال بعد هم به بازار بیاید. موتور وسط شدن کوروت مهم‌ترین تغیر ساختاری کوروت پس از جای گذاری پیشرانه‌های ۸ سیلندر در سال ۱۹۵۵ خواهد بود.

2019-chevrolet-corvette-spy-photo-inline1-photo-669289-s-original

پلت فرم کوروت برای نسل هشتم به‌کلی تغییر کرده و هیچ اشتراکی با دیگر محصولات جنرال موتورز نخواهد داشت، البته تا زمانی که مدیرعامل کادیلاک تصمیم به بازتولید مدل XLR نگیرد.

احتمال می‌رود پیشرانه‌ی نسل هشتم کوروت از همان پیشرانه‌های پوش راد بلوک کوچک استفاده کند. این پیشرانه‌ی هشت سیلندر ۳۲ سوپاپ احتمالاً در مدل‌هایی در کنار یک موتور برقی قرار بگیرد و کوروت را برای اولین بار به خودرویی هیبریدی بدل کند، چیزی که امروزه اکثر خودروهای اسپرت یا از آن بهره می‌برند یا به دنبال آن هستند.

این خودرو در سال ۲۰۱۸ و به‌عنوان مدل ۲۰۱۹ معرفی خواهد شد و انتظار می‌رود قیمت آن با جهشی از ۸۰٬۰۰۰ دلار شروع شود که مطمئنا برای مدل‌های هیبریدی و قدرتمندتر بسیار بیش‌تر از این خواهد بود.

منبع: ترنجی