مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

شایعه: اپل نام آیفون 7 را برای سال 2017 نگه داشته است!

گاهی اوقات شایعاتی منتشر می‌شود که در نگاه اول می‌تواند کاملا غیر باور باشد اما رفته رفته زمانی که از منابع مختلف باز هم تایید می‌شود کم کم به این نتیجه می‌رسیم که شرکت‌هایی چون اپل واقعا غیر قابل پیش‌بینی خواهند بود. ما کلیات زیادی از برنامه آینده اپل می‌دانیم و خود را برای معرفی آیفون 7 و  7 پلاس آماده کرده ایم اما اجازه دهید تمام انتظارات شما را کمی دگر گون کنیم. شاید در امسال آیفون 6 از نوع دیگری را معرفی کند. در ادامه همراه باشید.

گزارش های منتشر شده در Venture Beat اصولا از منابع معتبری بدست می‌آید اما چرا امسال آیفون به سراغ عدد 7 نخواهد رفت؟ اگر به یاد داشته باشید برای شما گفتیم که آیفون سال آینده آیفونی به مراتب بهتر خواهد بود. در سال 2017 جشن ده سالگی آیفون گرفته خواهد شد و بر اساس صحبت‌های مختلف اپل قصد دارد که جشنی با شکوه را در نظر بگیرد. پس این امر طبیعی خواهد بود که ما منتظر تغییرات زیادی باشیم و چه بسا یک انقلاب جدید بخواهد شکل بگیرد.

آیفون 7 و سال 2017 یک هم‌خوانی جالبی دارند به همین دلیل احتمال اعمال تغییرات زیادی در شماره 7 از آیفون بیشتر دیده می‌شود. شکل و شمایل آیفون امسال که حدودا سه ماه دیگر رونمایی خواهد شد برای ما ثابت شده است. تغییرات زیاد نیست و بهتر است بگویم یک سری ارتقا انجام می‌شود. البته بسیاری  از کارشناسان بازار همچون اهالی Wall Street Journal معتقدند که اپل برای حفظ سهام بازار باید آیفون امسال را تغییرات زیادی بدهد.

Venture Beat در ادامه اشاره کرد که چرخه تحول طراحی اپل به صورت سه ساله خواهد بود. به صورت خلاصه پیش‌بینی شده است که آیفون امسال با نام 7 نخواهد بود و ممکن است یک پسوند دیگری داشته باشد اما آیفون بعدی به نام iPhone 7 در سال آینده یک حرکت بزرگ و انقلابی می‌شود. یکی از قسمت‌هایی که سال آینده منتظر اجرایی شدن آن هستیم صفحه‌نمایش OLED بر روی آیفون آست که البته باز هم انتظار داریم فناوری تشخیص سنسور اثرانگشت در سال آینده بتواند به صورت کامل با صفحه‌نمایش یکی شود.

منبع: ترنجی