مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

معرفی کامپیوتر گیمینگ ایسوس GT51CA

ایسوس به عنوان یکی از تولید کنندگان فعال و نوآور در زمینه کامپیوتر های گیمینگ به شمار می رود و طراحی قابل توجه محصولات این برند، توجه کاربران را به خود جلب می کند. جدیدترین کامپیوتر گیمینگ این شرکت با نام ASUS GT51CA نیز از این قاعده مستثنی نبوده و طراحی ظاهری آن بسیار جذاب و فریبنده است. کامپیوتر گیمینگ GT51CA با بهره گیری از دو عدد کارت گرافیک در حالت SLI می تواند بازی های جدید را با کیفیت 4K و بیش از ۶۰ فریم در ثانیه اجرا کند.

 

پردازنده نسل ششم Core اینتل با فناوری ساخت ۱۴ نانومتری و معماری Skylake برای یک کامپیوتر گیمینگ قدرتمند، گزینه ای ایده آل به شمار می رود، به خصوص اگر از سری Core i7 انتخاب شود. ویژگی Turbo Gear به کاربران اجازه می دهد تا با یک کلیک فرکانس پردازنده را به ۴.۶ گیگاهرتز افزایش دهند. افزایش فرکانس به سادگی و بدون نیاز به راه اندازی مجدد کامپیوتر گیمینگ GT51CA صورت می گیرد.

 

قدرتمندترین کانفیگ در نظر گرفته شده برای ASUS GT51CA به دو عدد کارت گرافیک GTX Titanانویدیا در حالت SLI مجهز خواهد بود که در این شرایط می توانید بیش از ۶۰ فریم در وضوح تصویر ۲۱۶۰×۳۸۴۰ پیکسل دریافت کنید. در بخش ذخیره سازی حداکثر دو درایو با ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت (مجموع ۱ ترابایت) از نوع NVMe PCIe SSD ارائه می شود که در حالت RAID سرعت انتقال قابل توجه ۳.۲ گیگابیت در ثانیه در اختیار کاربران قرار می گیرد. سرعت درایو های در نظر گرفته شده برای GT51CA شش برابر بیشتر از درایو های متداول با استفاده از پورت SATA است.

 

حافظه رم DDR4 با فرکانس ۲۱۳۳ مگاهرتز به عنوان گزینه پایه مشاهده می شود که قابلیت اورکلاک به فرکانس ۲۸۰۰ مگاهرتز وجود دارد. به این صورت پهنای باند حافظه و همچنین سرعت بارگزاری اپلیکیشن ها افزایش خواهد یافت. در قدرتمندترین کانفیگ GT51CA می توانید ۶۴ گیگابایت حافظه DDR4 را در یک کامپیوتر گیمینگ به دست آورید. حضور سیستم خنک کننده مایع از نوع سیکل بسته سبب کاهش دمای پردازنده می شود و ایسوس با در نظر گرفتن سیستم خنک کننده با کیفیت و قدرتمند در بخش های مختلف کیس، دمای فضای داخل کیس را به میزان ۳۱ درصد کاهش داده است.

منبع: سخت افزارمگ

 

دیود های نوری مورد استفاده، قابلیت نمایش ۸ میلیون رنگ در چهار نقطه از کیس را فراهم می سازد. ایسوس یک حالت OC برای نورپردازی در نظر گرفته که نشان دهنده فعالیت کامپیوتر گیمینگ GT51CA در حالت اورکلاک است. طراحی قابل تحسین کامپیوتر گیمینگ ایسوس، جایزه iF Design 2016 و طراحی CES 2016 را به ارمغان آورده است. جک های صوتی پنل جلوی کیس به آمپلی فایر اختصاصی مجهز هستند تا تجربه کیفیت صدای متفاوتی در اختیار کاربران قرار دهند.