مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

تایید تولید نسل دوم رنو داستر

داچیا برای فصل بعدی از تاریخ فعالیت خود، از معرفی نسل دوم داچیا داستر شاسی بلند خبر داد. در حال حاضر لوگان و ساندرو دو خودروی داچیا هستند که در نسل دوم خود قرار دارند، ولی داستر بعد از اولین معرفی خود در سال 2010 میلادی، همچنان در نسل اول به سر می برد و تنها بعد از مدت‌ها، نسخه‌ای فیس لیفت از آن معرفی شد. چندی پیش شاهد معرفی فیس لیفت‌های رنو ساندرو و لوگان در نمایشگاه پاریس بودیم و حالا نوبت به آن رسیده تا با همکاری طراح کمپانی رنو، دست به طراحی نسل جدید این شاسی بلند پرفروش داچیا و رنو بزنند.
در ماه سپتامبر و در نمایشگاه پاریس شاهد اظهارات “ون دن آکر” طراح ارشد کمپانی خودروسازی رنو در این خصوص بودیم که ما با طراحی فیس لیفت‌های ساندرو و لوگان، جهش بزرگی را در ارائه و تولید محصولاتمان تجربه کرده‌ایم و در آینده‌ای نزدیک هم شاهد تحولی بزرگ در داچیا داستر خواهیم بود که فعلا برای رسیدن به آن باید صبر کرد.
در خصوص نسل جدید داچیا داستر یا رنو داستر هم شرکت خودروسازی رومانیایی داچیا چنین گفته که قطعات و تجهیزات آن با کیفیتی به مراتب بالاتر ساخته خواهد شد و یک فضای داخلی بزرگ‌تر هم در اختیار سرنشینان قرار خواهد گرفت که در کنار ویژگی‌های بیشتر و قدرتی بهتر به مرحله اجرایی می‌رسند.
منبع: خودروبانک