مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

Quantum Break، بازی با 40 خط داستانی مختلف، برای اجرای مناسب به فکر اینترنت پرسرعت باشید

به نظر می رسد بازی Quantum Break که در ماه آینده برای کامپیوترهای خانگی منتشر می شود قرار است به عنوان یکی از به یادماندنی ترین عنوان ها، مدت ها در خاطرات باقی بماند. به تازگی مشخص شده است که کاربران برای اجرای این بازی علاوه بر قطعات سخت افزاری قدرتمند به ویندوز 10، DirectX 12 و همچنین یک اتصال سریع اینترنت نیز نیاز دارند. به تازگی کمپانی سازنده این بازی اعلام کرده است که چرا کاربران نیازمند این اتصال سریع هستند.

با توجه به اطلاعات منتشر شده از سوی کمپانی Remedy، به دلیل اینکه ویدیوهای موجود در بازی به صورت آفلاین و بر روی سیستم های کاربران ذخیره نمی شود؛ برای پخش و استریم آنها از طریق سرویس های ابری به اینترنت پر سرعت نیاز خواهد بود. علاوه بر این به دلیل اینکه تعداد این ویدیوها بسیار زیاد است و برای آنها کیفیت عالی در نظر گرفته شده است، ذخیره سازی آنها حجم انبوهی از فضای هارد دیسک کاربران را اشغال می کند. به همین منظور Remedy تصمیم گرفته است این ویدیوها را جدا از دیگر اطلاعات بازی، تنها به صورت آنلاین در دسترس کاربران قرار دهد.

Remedy همچنین اعلام کرده است با توجه به انتخاب های کاربران داستان بازی ممکن است در 40 مسیر مختلف ادامه پیدا کند و پایان یافتن قسمت های مختلف آن به علت ویژگی نقش آفرینی، مدت زمان بیشتری به طول بی انجامد. با توجه به این خصوصیات جذاب، این کمپانی استریم اینترنتی ویدیوها را معقولانه تر دانسته است.

بنابر اطلاعات در دسترس قرار گرفته از سوی این کمپانی، کاربرانی که به اینترنت های پر سرعت و با پهنای باند مناسب دسترسی دارند در اجرای بازی با مشکل خاصی روبرو نخواهند شد. این در حالی است که امکان اجرای بازی برای ارتباط های اینترنتی محدود، با مشکلات زیادی همراه خواهد بود و امکان اجرای بازی به صورت آفلاین نیز وجود ندارد.

بازی Quantum Break قرار است در هفدهم فروردین ماه برای کنسول بازی Xbox One و همچنین کامپیوترهای خانگی منتشر شود.

منبع: شهرسخت افزار