مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

یکی از مدیران سامسونگ اعلام کرده است که عرضه تلفن‌های هوشمند انعطاف پذیر این شرکت نزدیک است

تلفن‌های هوشمند با صفحه نمایش انعطاف پذیر یکی از مواردی هستند که سال‌هاست در انتظارش بودیم و حال به نظر می‌رسد که کم کم درحال نزدیک شدن به عرضه چنین محصولاتی هستیم. شب گذشته بود که لنوو از ایده‌های خود پیرامون این محصولات پرده برداشت که خبر از عرضه محصولاتی با صفحه نمایش انعطاف پذیر در آینده را می‌دهد. یکی از شرکت‌‌هایی که به نظر می‌رسد تمرکز ویژه‌ای بر روی این دسته محصولات دارد، سامسونگ است. تا به امروز می‌دانستیم که عرضه تلفن‌های هوشمند انعطاف پذیر از سوی سامسونگ در سال 2017 اتفاق خواهد افتاد. حال براساس ادعای یکی از مدیران سامسونگ، تلفن‌های هوشمند انعطاف پذیر در همین نزدیکی‌ها هستند! برای جزئیات بیشتر در ادامه با ترنجی همراه شوید.

تلفن‌های هوشمند انعطاف پذیر از دسته محصولاتی هستند که پتانسیل‌های زیادی در خود دارند و برای همین، شرکت‌های مختلف نیز به این نوع محصولات چشم دوخته اند. اوایل هفته بود که گزارشی مبنی بر عرضه دو تلفن هوشمند انعطاف‌ پذیر از سوی سامسونگ در سال 2017 منتشر شده بود. حال امروز، مدیرعامل بخش آمریکای شمالی سامسونگ یعنی آقای Gregory Lee اعلام کرده است که عرضه تلفن‌های هوشمند انعطاف‌پذیر نزدیک است. آیا این به آن معنی است که تلفن‌های انعطاف پذیر سامسونگ زودتر از سال 2017 روانه بازار خواهند شد؟

این احتمال وجود دارد اما حدس می‌زنیم که عرضه این دسته از محصولات در همان اوایل سال 2017 اتفاق بیافتد. مدیرعامل بخش آمریکای شمالی سامسونگ ادعا کرده است که این شرکت حدود 10 سال است که درحال تولید نمونه‌های مختلف برای صفحه نمایش‌های انعطاف پذیر است اما در این زمینه یک مشکل وجود داشته است؛ معمولا هزینه تولید فناوری‌های اینگونه بسیار زیاد بوده است و برای همین این نوع صفحه‌های نمایش هنوز فراگیر نشده اند. اما به نظر می‌رسد که سامسونگ راهی برای این مشکل یافته است و برای همین قصد عرضه چنین محصولاتی در آینده را دارد. Gregory Lee همچنین اشاره‌ای به رشد فناوری اینترنت 5G داشته و گفته است که این فناوری به کمک اپراتورهای مختلف درحال توسعه بوده و به احتمال فراوان زودتر از زمانی که مردم انتظار دارند فراگیر خواهد شد.

منبع: ترنجی