مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

گوگل: برنامه Hangouts متوقف نخواهد شد و امکان استفاده از آن، هم‌چنان وجود دارد!

شرکت گوگل، به‌تازگی از سرویس Hangouts Meet و Hangsouts Chat رونمایی کرده است و این دو سرویس براساس پلت‌فرم هنگ‌اوت توسعه یافته است. با این‌حال، آیا سرویس اصلی هنگ‌اوت متوقف خواهد شد و کاربران این برنامه دیگر نمی‌توانند از آن استفاده نمایند؟

همان‌طور که قبلاً شنیده‌اید، نسخه اصلی برنامه هنگ‌اوت متوقف نخواهد شد و هم‌چنان می‌توان از آن استفاده نمود. بنابراین اگر نگران هستید که زمان زیادی تا توقف این سرویس باقی نمانده است، نیازی به نگرانی وجود ندارد چرا که شرکت گوگل، پشتیبانی از نسخه اصلی برنامه هنگ‌اوت را تایید کرده است.

در یک توئیت، سرپرست سرویس‌های گوگل Allo و Duo به کاربران اطمینان داده است که نسخه اصلی برنامه هنگ‌اوت هم‌چنان به فعالیت خود ادامه می‎دهد و این سرویس کنار گذاشته نخواهد شد. با این‌حال، تضمینی وجود ندارد که در طی چند سال آینده، شرکت گوگل هم‌چنان به نسخه اصلی سرویس هنگ‌اوت بها دهد و ممکن است منابع و سرمایه درنظر گرفته شده برای این سرویس را به نسخه‌های تجاری آن، اختصاص دهد.

به هرحال، فعلاً با خیال آسوده از سرویس هنگ‌اوت استفاده نمایید و نیازی به یافتن یک جایگزین برای این برنامه وجود ندارد. در رابطه با سرویس Hangouts Meet باید اشاره کرد که این برنامه برای ایجاد تماس‌های ویدیویی چند نفره تجاری کاربرد خواهد داشت و سرویس Hangouts Chat نیز برای ایجاد گروه‌های مختلف به منظور تبادل نظر بین اعضای یک تیم توسعه یافته است.

منبع: شهرسخت افزار