مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

گوشی Honor 6C عرضه شد؛ میان‌رده جدید هوآوی با نمایشگر با کیفیت و تراشه هشت هسته‌ای

در اوایل امروز، ساب‌برند “Honor” شرکت هوآوی گوشی جدید خود یعنی Honor 8 Pro را در بازار اروپا عرضه کرد. به همراه این محصول، هوآوی از گوشی میان‌رده Honor 6C نیز رونمایی کرده است که از سخت‌افزار نسبتاً خوبی استفاده می‌کند و با قیمت بسیار مناسب ارائه خواهد شد.

پیش از پرداختن به مشخصات این گوشی، باید اشاره کرد که Honor 6C در واقع در ماه ژانویه با نام Huawei Enjoy 6s توسط شرکت هوآوی در بازار چین عرضه شده است. این گوشی میان‌رده از بدنه آلومینیومی، نمایشگر اچ‎دی 5 اینچی Amoled، تراشه هشت هسته‌ای اسنپدراگون 435 کوالکام با فرکانس 1.4 گیگاهرتز، سه گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی قابل‌ارتقا استفاده می‌کند.

در صورت تمایل، می‌توانید حافظه داخلی را تا 128 گیگابایت با استفاده از یک کارت حافظه میکرو SD افزایش دهید. دوربین اصلی این گوشی، یک شاتر 13 مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنزی f/2.2 بوده و از سیستم فوکوس خودکار و فلاش LED استفاده می‌کند. یک دوربین ثانویه 5 مگاپیکسلی نیز برای ثبت تصاویر سلفی در نظر گرفته شده است و یک باتری 3020 میلی‌آمپر ساعت، انرژی لازم برای صفحه‌نمایش و پردازنده را در گوشی میان‌رده جدید آنر هوآوی تامین می‌کند.

پشتیبانی هم‌زمان از دو سیم‌کارت و پشتیبانی از 4G LTE از دیگر مشخصات متمایز گوشی جدید آنر به شمار می‌رود. این محصول در رنگ‌های طلایی، خاکستری و نقره‌ای در دسترس قرار خواهد گرفت و قیمت آن، 229 یورو در نظر گرفته شده است. سیستم‌عام اندروید مارشمالو با رابط‌کاربری EMUI 4.1 یکی از مواردی است که ارزش خرید گوشی جدید آنر هوآوی را کاهش می‌دهد زیرا شرکت سازنده در هنگام معرفی این محصول، اشاره‌ای به انتشار آپدیت اندروید نوقا 7.0 برای آن نداشته است.

منبع: شهرسخت افزار