مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

گوشی جدید زدتی‌ای از برند Nubia با دوربین دوگانه در اول فروردین معرفی خواهد شد

تیزر تازه منتشر شده توسط شرکت زدتی‌ای در شبکه اجتماعی Weibo، نشان می‌دهد که این سازنده چینی از اولین گوشی‌هوشمند خود با دوربین دوگانه با برند “Nubia” در 21 مارس (1 فروردین) به صورت رسمی رونمایی خواهد کرد.

این رویداد در شهر شنزن چین برگزار خواهد شد و جالب است که بدانید هیچ اطلاعات مشخصی پیرامون گوشی‌ جدید زدتی‌ای تا پیش از انتشار این تیزر منتشر نشده است. حتی گوشی جدید زدتی‌ای با دوربین دوگانه، هنوز در TENNA رویت نشده است و هیچ اطلاعاتی مربوط به این مدل در دسترس نیست.

به هرحال، یک کاربر در شبکه اجتماعی Weibo چین مدعی شده است که گوشی جدید زدتی‌ای از برند Nubia به تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام با هشته هسته پردازشی مجهز خواهد بود. در صورت رونمایی رسمی شرکت زدتی‌ای از یک گوشی پرچم‌دار با تراشه پرچم‎دار جدید کوالکام در اواخر ماه مارس، این مدل به دومین گوشی‌هوشمندی پس از اکسپریا XZ پریمیوم سونی مبدل خواهد شد که از تراشه اسنپدراگون 835 استفاده می‌کند. البته شرکت سامسونگ نیز چند روز بعد، گوشی پرچم‌دار جدید خود را با این تراشه ارائه می‌دهد.

با توجه به اینکه اطلاعات چندانی از گوشی پرچم‌دار جدید زدتی‌ای از برند Nubia به دست نیامده، هر آنچه که پیرامون محصول جدید زدتی‌ای فاش شود؛ تنها حدس و گمان است. به همین جهت، بهتر است منتظر ماند و دید که شرکت زدتی‌ای در 21 مارس، از چه محصول جدیدی رونمایی خواهد کرد.

ساب‌برند Nubia شرکت زدتی‌ای از جدیدترین گوشی‌هوشمند خود در ماه گذشته در جریان نمایشگاه MWC رونمایی کرد و این مدل به عنوان یک گوشی میا‌رده با نام Nubia N1 Lite با یک دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی، نمایشگر 5.5 اینچی اچ‌دی، تراشه چهار هسته‌ای 64 بیتی مدیاتک و دو گیگابایت حافظه رم در دسترس قرار دارد. یک حسگر اثرانگشت نیز در بدنه پشتی گوشی مقرون‌به‌صرفه جدید Nubia N1 Lite به کار گرفته شده است و باتری 3000 میلی‌آمپر ساعت، این گوشی را به یک انتخاب ارزشمند مبدل نموده است.

منبع: شهرسخت افزار